Att tänka på & att undvika

Gick ni in på den där suga-kuk-sidan jag länkade till? Jag tyckte att beskrivningen var jättebra men vill ändå ge er några av mina tips.

Att tänka på:

1. Samla lite saliv i munnen så att det snabbt blir vått vilket gör det lättare att suga och dessutom gör det skönare för killen.

2. Börja lugnt, lugnt. Det gör att spänningen och kåtheten bara växer och blir starkare! Variera sedan med både snabba och långsamma tag - ta hjälp med handen.

3. Att inte enbart koncentrera sig på snoppen, då och då kan man variera med att kyssa honom på läpparna och bröstvårtorna - detta gör honom faktiskt ännu kåtare. Tänk diamantform. Från snoppen - upp till vänster bröst - upp till läpparna - ner till höger bröst - och ner till kuken igen. Låter väl inte så himla svårt? Dock är det inget man behöver testa redan första, andra eller tredje gången..

4. Sug lite lätt på ollonet, lite extra beröring där skadar aldrig!

5. Ge även pungen och området mellan pung och anus lite uppmärksamhet med hjälp av dina fingrar under tiden du suger.

Att undvika:

1. Spända läppar.

2. Att röra vid med tänderna! Det är ingen katastrof om det råkar hända någongång, men det är inget man ska satsa på.

3. Suga för hårt. Fråga killen hur han vill ha det - det är det bästa sättet att lära sig på!

Kommentarer
Postat av: !!

TACK! Alltså herrejesus, vad skulle man göra utan dig? Vad du än får för dig så lägg aldrig ner den här bloggen! Den är som en liten bibel

2008-04-09 @ 17:31:18
Postat av: Eden

Haha, gud vad gulligt skrivit! :)

2008-04-09 @ 22:47:33
Postat av: Yvonne

Oralsex var det ja...kom gärna med tips hur killen ska göra för att ge sin tjej oralsex...

2008-06-23 @ 18:12:38
Postat av: Anonym

DIN BLOGG ÄR BÄST! jag kommer aldrig sluta läsa. den har hjälpt mig sjukt mycket, tack!

2008-11-09 @ 01:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0