Har du den perfekta pojkvännen?

1. Han älskar dig för den du är.
2. Han visar och säger alltid hur han känner.
3. Han skickar gulliga sms under dagen och på kvällen och berättar hur mycket han saknar och älskar dig.
4. Han tycker alltid att du är den finaste tjejen i rummet, var ni än är.
5. Han är en Gentleman som tåler ett nej utan sur min.
6. Han visar upp dig även om du har mjukis på dig.
7. Han ringer upp dig tills du svarar om han har gjort dig sur och fått dig att slänga på luren i örat.
8. Han lever för dina kyssar.
9. Han håller vad han lovar.
10. Han skulle göra allt för dig.
11. Han trycker dig alltid närmare sig, tar dig i handen eller visar på annat sätt att det är just dig du älskar, när han pratar med andra tjejer.
12. Han skulle aldrig svika dig.


Har du en pojkvän som stämmer in på de här punkterna så ska du vara lycklig, superlycklig!


Kommentarer
Postat av: ledsen

Har du några tips på hur man bäst löser kriser i ett förhållande eden?

2008-04-03 @ 22:48:36
Postat av: Eden

Visst har jag det, men för att jag ska kunna hjälpa dig måste du skriva vad det är för slags kris. Mejla gärna in till mig eller skriv här bland kommentarerna. Vill gärna hjälpa dig!

2008-04-03 @ 22:53:06
Postat av: Ermina

va glad jag blev av att läsa det här, dom flesta stämmer faktiskt in på min pojkvän! vad kul, hihi

2008-04-04 @ 00:28:20
URL: http://ermince.blogg.se
Postat av: Michaela

Måste säga att alla vill inte ha en pojkvän som gör alla de där sakerna faktiskt ;p

2008-04-04 @ 09:45:18
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: joakim

om jag har förstått rätt så vill tjejer ha killar som tofflar? interesting..

2008-04-04 @ 17:08:37
Postat av: mmalin

De flesta stämde in, och jag kan absolut konstatera att min pojke är världens bärsta:)

2008-04-05 @ 00:06:44
URL: http://mirabal.blogg.se
Postat av: Anonym

jag är lycklig ändå.. för mycket gulligull gör mig illa till mods

2008-04-06 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0