Precis som med g-punkten fast på andra hållet

Till er killar som läser bloggen:

Många tjejer gillar att få anus stimulerat under sex, men för många kan det även kännas obekvämt då det oftast blir analöppningen som blir stimulerad vilket många känner är lite tabu, lite äckligt och inte speciellt skönt. Därför kommer jag nu med ett litet tips!

Faktum är att ni kan stimulera anuset samtidigt som ni pullar henne. Då och då böjer ni fingrarna åt hållet mot anus bara, precis som när man ska stimulera g-punkten, fast åt andra hållet! Använd så mycket av fingret/fingrarna som det går då du täcker ett större område. För att det ska bli så skönt som möjligt så råder jag er att göra det då hon blivit riktigt kåt, att göra det i början av förspelet är alltså inget ni ska prova.

Hur många av er läsare är det egentligen som tycker om att få ett finger uppkört i rumpan?

Kommentarer
Postat av: sandra

JAg tycker oftast att det är skönt :)

2008-04-10 @ 21:18:36
URL: http://karvinen.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker det är jätteskönt och jag är tjej och jag gillar analsex.

2008-04-10 @ 21:59:49
Postat av: Bundy

Analsex är överskattat. Va fan ska folk till fulhålet att göra? Håll musen trimmad och tränad istället.

2008-04-10 @ 22:08:27
URL: http://misterbundy.com
Postat av: Maria

Analsex är fan inte skönt. Det känns ju som att bajsa fast åt fel håll. Nä, tjejer har ingen g-punkt där, det är det killarna som har så varför kan inte de bara stå för att de gillar pill i rumpan och så kan vi tjejer få pill på klittan?

2008-04-11 @ 00:16:33
Postat av: Elina

Jag personligen tycker verkligen att det är äckligt och väldigt avtändande. Det hålet är till för en sak och inget annat :)

2008-04-11 @ 10:14:16
Postat av: Sandra

Kuk är underbart, men finger - nej tack!

2008-04-13 @ 00:16:29
URL: http://sandrino.blogg.se
Postat av: Malin

nä fy! inge analsex- ryser bara av tanken på det!!

2008-10-12 @ 19:52:13
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0