Ska jag behöva leva singel resten av mitt liv för det?

Jag har lite funderingar över det där med oralsex.. Tycker killar verkligen att det är så viktigt att dom kan dumpa en tjej för att hon inte suger? Det finns några som gör det, det har hänt mig. I och med det har det skadat mitt självförtroende och jag inbillar mig att varje gång jag blivit dumpad är det mycket på grund av det. Men om jag verkligen inte gillar tanken på det och jag får kväljningar, ska jag behöva leva singel resten av mitt liv för det? Eller finns det killar som kan bortse från själv mun-runt-penis-grejen och kan acceptera annan typ av smekning istället. Är jag packad så är det inga problem, för jag tänker inte på smak och sånt då... Men samtidigt, hur kul är det att tjejen ska vara askalas i sängen egentligen? Alla har vi våra hang-ups och det här är en av mina...  

/J

Det finns många killar där ute som inte tvunget behöver ha mun-runt-penis-grejen, som du så fint beskriver det. En av mina vänner har varit tillsammans med sin pojkvän i över två år och hon har aldrig sugit av honom. Hon, precis som du, för kväljningar och klarar inte av det, inte ens när hon är full! Grejen med det förhållandet är att de älskar varandra. Han älskar henne och vill vara med henne, därför låter han inte en sak som att hon inte vill/kan suga av honom komma ivägen. Dessutom så är en kille som gör slut med en pga en sån sak, ingenting att ha - så att du vet! Därför ska du inte bli ledsen eller låta ditt självförtroende påverkas av det, inte pga en idiot!

Är det så att du skulle vilja kunna suga av en kille så föreslår jag att du ber honom tvätta den innan, och att du sen känner av hur långt in du kan ta den så att det känns bra. Alla får vi kväljningar om vi tar ner den för långt! Detta ska du dock bara prova med en kille som betyder mycket för dig. Men är det så att du hatar det så ska du inte ens testa det. Det är du själv som bestämmer vad du ska och inte ska göra!

Kommentarer
Postat av: gabriella

måste bara säga att din blogg är otroligt bra! jag själv har inte så mycket sexerfarenheter...är nybörjare när det gäller sex...så jag vet inte så mycket...men när man läser din blogg, så lär man sig otroligt mycket!
och det vill jag tacka dig för =)
fortsätt med bloggen, för jag kommer definitivt att fortsätta att läsa den =)

2008-04-05 @ 17:46:59
Postat av: sandra

i love it ;P jag gö det vaje dag. haha

2008-04-05 @ 20:24:45
URL: http://sandrino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0