Tips till er killar!

När man har varit tillsammans länge så känns det ibland som om man alltid gör samma sak i sängen. Man vet liksom redan under missionären att det snart är dax att vända sig för att sedan avsluta med att rida ..eller något sådant! Ibland känns det helt okej att ha det så, medan man andra gånger önskar att det hände något annorlunda, bara något litet som man inte brukar göra.

Här är några tips på vad ni killar kan göra:

1. Ge henne en lång skön ryggmassage. För ja, ryggen är faktiskt en väldigt känslig och upphetsande kroppsdel hos kvinnor och den förtjänar därför också uppmärksamhet. Om du låtsas att du ger flickvännen ryggmassage endast för att vara snäll, så kan jag nästan lova att även du får det skönt ganska så snart, hehe.

2. Skriv en sexnovell med henne i huvudrollen. Om du vet vad hon har för sexfantasier sedan innan så kan du använda dig av det, om inte, kom på något eget. Lär bli uppskattat i vilket fall som helst, det kan jag garantera!

3. Sätt på henne en ögonbindel och säg åt henne att ligga alldeles still. Smek henne över hela kroppen samtidigt som du lätt kysser henne vid örat och på halsen.

4. Säg till henne att det är hon som bestämmer vad du ska göra, men bara i 10-20 minuter. Om hon inte vet vad hon vill riktigt så kan du fortsätta kyssa henne på halsen, ner till bröst- och bröstvårtorna, ner till fittan där du lägger ner lite extra tid på klitoris. Tala gärna om för henne hur gott hon smakar och hur mycket du tycker om att kyssa och slicka henne.

5. Antagligen är ni båda riktigt kåta nu och.. ja, du vet nog vad nästa steg är!

Det är ingenting ni inte hört förut, men kanske blir det ändå lite annorlunda hemma i sängen (eller var ni nu är) om ni använder er av tipsen. Skriv gärna och berätta hur uppskattat det blev i så fall!

Kommentarer
Postat av: Johan

Antar att du inte menar att det hela ligger på enbart killens axlar på att förändra saker i sängkammaren? Omväxling i sängen förnöjer! Ett måste ju! Inga jävla rutinknull för mig icke!

2008-08-18 @ 13:07:47
URL: http://kama.bloggproffs.se
Postat av: felicia

Det där med ryggen är sant. Jag och mitt ex hade precis haft sex två gånger en seg morgon. Andra gången var i duschen. När vi hade duschat klart tog jag av mig morgonrocken och lade mig helt naken på mage i sängen. Den dåvarande pojkvännen masserade mig, över ryggen i kanske en kvart. Efter den kvarten började han massera lite på min rumpa och mina ben och sen var han precis på det rätta stället. Vi hade sex tre gånger, den morgonen.

2008-08-18 @ 13:32:54
URL: http://fgj.blogg.se/
Postat av: Eden

Johan: Nej självklart menar jag inte att det bara är upp till killen! Men just de här tipsen är riktade till er.



Har haft många tips om vad man som tjej kan göra för killen, så tyckte det var dax att därför nu komma med tips till er killar.



Det kommer även komma ett inlägg om vad tjejerna kan göra inom kort.

2008-08-18 @ 16:07:14
Postat av: handsome ranger

Hmmm... låter lite basic det där... och det låter också drygt och tråkigt. Jag menar... är det segt redan, då ska man väl ändå inte sega ut ännu mer? Nej fan, fram med elchocken eller gör slut.

2008-08-23 @ 13:50:27
URL: http://handsomeranger.blogspot.com
Postat av: sara

massage och rumpmassage är mysigt :)

2008-08-24 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0