Den varierade sexlusten

Det är konstigt det här med den varierade sexlusten tycker jag. Ena månaden kan man knappt få nog av honom och andra månaden gör man vad som helst för att slippa knulla, nästan i alla fall. Jag har varit inne i den här "kan knappt får nog"-perioden ganska länge nu och jag hoppas att den stannar.

Jag älskar att det är jag som tar initativet till sex och jag älskar att jag älskar när han gör det. Istället för att uttråkad ligga och vänta på att kåtheten ska sätta igång när han börjar pilla, är jag kåt redan innan vi börjat. Visst är det underbart?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om alla hade det så bra :p

2008-12-29 @ 18:42:59
Postat av: Cladde

Det är helt underbart! Fast jag har kommit på att ju oftare man knullar desto oftare är man knullsugen.. man behöver bara komma in i den där "goda" cirkeln! =D

2008-12-29 @ 20:10:35
URL: http://cladde.blogg.se/
Postat av: Eden

Stämmer bra du! :)

2008-12-29 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0