"Det kliar och sticks"

Jaha, så har man i sju dagar stoppat in någon slags salva i snippan med förhoppningarna om att kliet och irritationen ska försvinna, men icke! Jag drar därför slutsatsen att jag fått en lite mildare variant av svamp, sounds like fun va? Nej inte direkt. Säkert tredje eller fjärde gången jag får det men som tur är så är det inte på en sådan nivå som det varit de andra gångerna då det kliat så mycket att jag nästan blivit alldeles knäpp.

Aja, det är väll bara för mig att gå till apoteket imorgon och inskaffa lite Canesten eller något!

Kommentarer
Postat av: Carro

aj det låter inte kul alls. Har aldrig haft det så vet inte hur det känns men det måsta vara en rejäl pina!

Kram

2008-12-10 @ 21:05:11
URL: http://escence.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Pevaryl som man stoppar upp brukar vara bra

2008-12-10 @ 21:11:55
Postat av: DesperataFruarsBekännelser

Vi har startat den här bloggen som ett komplement till alla pryda bloggar. Vi kommer skriva om sånt som vissa bara tänker - men inte vågar säga högt.





Tex..

Hur vi smyger och snokar på våra män, hur vi hämnas på älskarinnor eller kvinnor som vill åt våra män. Vi kommer skriva om vår vardag med snoriga barn mixat med riktigt heta detaljer om våra sexliv..Vi kommer skriva om saker som provocerar oss och saker som gör oss glada/ledsna. Alltså om allt mellan himmel och jord.





Hoppas ni vill följa med på ett spännande äventyr! Vi garanterar läsvärdhet ;-)

2008-12-10 @ 21:37:59
URL: http://dfb.blogg.se/
Postat av: Linn

Hm.. ja låter som svamp.. Jag är väldigt känslig där nere och har haft svamp nästan var tredje månad just innan eller efter mens. Om du äter mycket socker kan det bidra till svamp tyvärr :/ Sockret i blodet far ju via "slidan" vid mens så att allt socker hamnar där nere.. Pevaryl vaginal & salva är jättebra, funkar för mig iaf :) .. Hoppas det går över :( (jag har själv svamp nu) ... Jag vet hur förjävligt det är!!!!

2008-12-10 @ 22:05:23
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: - | | Carro | | -

Hej. Jag känner igen det där..

Hur länge har du gått med kliandet ? Jag gick i nästan en vecka ett tag..tvättade mig bara med vatten där nere..och det hjälpte..trodde också det var nå svamp eller något.. men jag misstänker att jag råkat ha för mycket tvål som glidit in och stört.. de förstör ju ph:t ..jag började därefter klia och klia , blev bara värre och värre... bästa är att aldrig klia =P Men om det är svamp för dig, hur vet man ? kram //C

2008-12-10 @ 22:22:29
URL: http://knifetown.blogg.se/
Postat av: good morning terrorism

Bläh, vad jag hatar svamp. Visst är det så att om man behandlar med starka medel, så får man lätt tillbaka det...

2008-12-12 @ 01:42:57
URL: http://terrorism.blogsome.com
Postat av: Sandra

Ett bra tips om det kliar är är smörja in med vanlig fil. det lindrar klådan tills man kommer i väg till ett apotek. =)

2008-12-15 @ 22:04:04
Postat av: Micka

Jag har haft svampinfektion i en vecka idag. Det är så otroligt irriterande. Blygdläppar och musen, utvändigt har blivit mycket bättre, men slidan gör ont vid samlag. Jävla svampinfektion. Det är förjävligt.



Tur att vi har apotek! :)

2009-01-10 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0