...


Kommentarer
Postat av: Mmm

jag först¨r inte?

2008-12-18 @ 20:54:31
Postat av: Eden

Kände bara för att sätta in en sådan bild efter detta inlägget:



"Oculolinctus = Tänder på att slicka partnerns ögon. "

2008-12-18 @ 22:05:22
Postat av: A

ser ut som loggan till ögonkakao.. eller har jag fel?

2008-12-19 @ 18:15:35
Postat av: Emma

Hej!



Har snubblat in på din blogg för första gången idag och den verkar riktigt bra. Och eftersom du skrivit flera ggr att man gärna får komma med frågor så tänkte jag göra just det :)



Ibland när jag och min kille har sex i missionären känns det efteråt som att jag fått "rivsår" mellan själva fitthålet och rövhålet. Alltså det stället som är helt slätt. Jag fattar inte hur det kan gå till riktigt eftersom han egentligen inte nuddar där? Det är ju i så fall med pungen men den är ju mjuk... så den borde inte kunna "rivas" eller så? Alltså, det blir ju inga riktiga sår och det syns inget heller, det bara känns. Och med tanke på att det bara är ibland och inte alltid...



Hoppas du förstår min fråga och kanske har något svar. Om inte du kommer på något vettigt så kanske någon annan som läser vet :) tack på förhand!

2008-12-21 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0