Pinsam sexupplevelse

Jag har ingen pinsam sexupplevelse bara en pinsam eller snarare jobbig historia om "dagen efter ett one nigth stand". Detta hände under min tid som singel, jag och en kompis var och besökte hennes gamla pluggkamrater. Efter att ha festat ganska ordentligt i vännernas korridor så tog vi oss ut för att dansa loss. Där hittar jag en kille som var supermysig och gullig och vi dansade hela natten. Sen framåt morgon timmarna åkte vi hem till honom och det slutade med att vi hade sex. På morgonen när jag vaknar så är den första tanken som slår mig "Vart är jag någonstans?", jag tittade på killen som låg bredvid mig och kände direkt att jag måste nog gå nu. Han såg i min blick att jag inte var fullt bekväm med situationen och ursäktade sig med att han var tvungen att börja plugga så det var nog dags för mig att gå. Men vart skulle jag ta vägen, hade ingen aning om vart i skåne jag var, så jag ringer min kompis som visste vart jag befann mig och säger att det kan dröja tills dem kan komma å hämta mig. Det visade sig nästan omedelbart att jag och killen inte hade något gemensamt att prata om, hade inte heller lust att gå ut och vänta för det var svinkallt ute. Så där satt jag i en pinsam tystnad i vad som kändes som en evighet. Båda fullt medetna om att ångesten låg i luften och bådas starka vilja av att jag skulle ge mig av.

/ Lollo

Kommentarer
Postat av: tusensanningar

Usch. När jag nyss blivit singel hade jag sex med en. Han var inte direkt ett ONS, men vi kände inte varandra och det var "bara sex" liksom. Grejen är att morgonen efter skulle jag hem till mina föräldrar och han hem till sig, så vi ska med samma buss. (Som går typ var fjärde timme, så vi var även tvungen att ta samma.) Promenaden till busstationen och den bussresan kändes som en evighet. Samtalsämnena kändes mystiskt bortblåsta. Suck, ingen kul situation.

2008-12-21 @ 15:27:15
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexnovell.se är gratis (;

2008-12-21 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0