Sextips x5

1. Inte helt naken

Det kan vara väldigt sexigt att låta underkläderna sitta på då tyget blir en skön barriär mot det allra intimaste. Extra skönt blir det om man anväder underkläder av tunn siden eller lätt bomull.


2. Smek och massera

Huden är kroppens största erogena zon. Knåda, klappa och smek den så mycket som möjligt.


3. Doftande ljus

Med hjälp av doftljus ökar den erotiska stämningen ganska rejält. Stäng av mobilerna och ägna er en hel kväll bara åt varandra.


4. Rosenrot

Rosenrot sägs vara sexuellt stimulerande. Köp på hälsokost och pröva. Det sägs att rosenroten får det att pirra till på ett härligt sätt i könsorganen och man blir lite mer kåt helt enkelt.


5. Använd tungan

Oralsex i stjärten är underskattat. Tänk bara på att tvätta er noga innan. Vill man så kan man använda sig av en såkallad slickklapp (uppklippt kondom som läggs över anus) om man är lite osäker men ändå vill prova.


Kommentarer
Postat av: mille

hej, ja undra bara om du har några erotik eller sex noveller. sexigt ska det vara iaf...

2008-12-15 @ 09:09:57
Postat av: Gabriella

Tips nr 5 kan jag hålla med om. det e nice så testa och upptäck en ny form av njutning både på dig själv och din partner.

2008-12-15 @ 11:25:21
URL: http://mammagabriella.blogg.se/
Postat av: Erica

Tips nr 5 är något jag aldrig skulle kunna göra, jag är så fruktandsvärt äcklad av sånt, tanken av att bara plocka upp hund bajs med plastpåse på hela handen får mig att må illa :S Det är rätt synd för jag kan egentligen tänka mig att de skulle vara skönt (A)

2008-12-15 @ 18:22:02
Postat av: sara

jag vet inte varför jag vänder mig till en blogg för att reda ut mina problem, men nu gör jag det. läget är så pass hopplöst att jag börjar bli desperat och du verkar veta mycket om förhållanden av olika slag.



det är så att min pojkvän flyttar iväg till sundsvall för att plugga där i två år. sträckan sundsvall-stockholm känns inte som min kopp te. jag tror inte på distansförhållanden för att de i regel aldrig håller.. har ingen erfarenhet av distansförhållanden, men jag har hört för mycket om det. självklart vill han inte göra slut utan vill vara tillsammans med mig livet ut och det vill jag också, egentligen.. fan, hans flytt kom så plötsligt. hur hanterar man något sådant här? jag älskar ju den idioten så att hjärtat gör ont. kan inte föreställa mig någon annans hand i min. hur gör du man?

2008-12-15 @ 21:15:46
Postat av: sara

jag vet inte varför jag vänder mig till en blogg för att reda ut mina problem, men nu gör jag det. läget är så pass hopplöst att jag börjar bli desperat och du verkar veta mycket om förhållanden.



det är så att min pojkvän flyttar iväg till sundsvall för att plugga där i två år. sträckan sundsvall-stockholm känns inte som min kopp te. jag tror inte på distansförhållanden för att de i regel aldrig håller.. har ingen erfarenhet av distansförhållanden, men jag har hört för mycket om det. självklart vill han inte göra slut utan vill vara tillsammans med mig livet ut och det vill jag också, egentligen.. fan, hans flytt kom så plötsligt. hur hanterar man något sådant här? jag älskar ju den idioten så att hjärtat gör ont. kan inte föreställa mig någon annans hand i min. hur gör man?

2008-12-15 @ 21:16:49
Postat av: felicia

hejhejhej EDEN! du vet dina inlägg som du döper till "just a picture"... jag har ett par härliga bilder men särskilt två som skulle passa in. mejla om du är intresserad (bild på mig och en väninna)

jeverin@hotmail.com, eller kommentera i min blogg bara :)

2008-12-15 @ 22:09:51
URL: http://fgj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0