220 - 229

..orsaker till att ha sex

220
    Personen hade ett attraktivt ansikte                              
221
    Jag såg personen naken och kunde inte motstå                  
222
    Jag blev tänd av sexuell konversation             
223
    Personen var intelligent                                   
224
    Personen smekte mig                                 
225
    Personen bar avslöjande kläder                                   
226
    Personen hade druckit för mycket och jag kunde utnyttja det
227    Jag visste att personen egentligen spelade i en högre liga än jag
228    Personen var mystisk                                         
229
    Jag förstod att jag var kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0