Finns det någon oskriven regel jag borde veta om?








God morgon på er, tog precis en varm skön dusch och kom att tänka på det här med "onani med hjälp av duschmunstycket" - jag kan säga er att jag har provat det, men det har tyvärr aldrig riktigt varit min grej. Jag tror jag gör fel, men samtidigt tänker jag, hur svårt kan det vara att rikta stålarna mot snippan egentligen?

Jag undrar därför - finns det någon oskriven regel man måste veta för att det faktiskt ska funka, för att det ska bli skönt? Eller är det bara som med allt annat, vissa saker passar en, andra inte?

Jag hoppas på att det i alla fall finns minst en som kan berätta detta för mig.

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Haha jag är beredd att hålla med! Det är ju inte alls skönt :S

Tack för inlägget nedan förresten! :)

2008-02-26 @ 09:36:19
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Postat av: ...

Det är skit skönt ju ;p man kan skruva av själva duschen och gör med slangen. lite hårt och varmt och blunda kan väl vara mitt tips kasnke.

2008-02-27 @ 13:11:54
Postat av: ..

om du har ett massagemunstycke så kan du ju
ändra hårdhet osv :P:P funkar lika bra varje gång !

2008-03-07 @ 20:42:13
Postat av: M

Man måste ha massagemunstycke, annars är det inte skönt.

2008-07-27 @ 20:44:51
URL: http://www.eastofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0