Om onani

Fråga: Hur ofta brukar killar och tjejer egentligen ta på sig själva, och är det vanligt att prata om det?

Jag tror (vet) att killar onanerar oftare än vad tjejer gör, men självklart är det olika för alla, vissa killar gör det flera gånger per dag medan andra bara gör det ett par gånger i veckan. När det kommer till tjejer har jag ingen aning faktiskt, finns de som gör det ett par gånger i veckan till de som inte gör det alls. Jag tror att det känns mer naturligt för killar att göra det då jag vet att många unga tjejer ibland känner skam över det, tjejer som precis kommit in i puberteten, varför vet jag inte men oftast försvinner den känslan efter ett tag, som tur är. Att det även är mer naturligt för killar att prata om det kommer väll inte som en chock, jag själv hade en gång en killkompis som berättade att han och hans kompis ibland kunde göra det i samma rum, samtidigt. För en tjej låter det ju helskumt då vi mer håller det för oss själva och tycker att det inte är en sak man pratar öppet om, eller har jag fel?

Hur ofta gör ni det om jag får fråga?


Kommentarer
Postat av: emma

Några gånger i månaden?! geeeez. 3-4 gånger i veckan minst :)

2008-02-28 @ 19:16:58
URL: http://emmzolo.blogg.se
Postat av: Fisen

Haha... Håller med Emma... helt klart minst 3-4gånger i veckan, men hey, man är alla olika!

2008-02-28 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0