Att strippa inför pojkvännen..

Hej! Jag har länge funderat på att jag skulle vilja strippa för min kille, vet att han skulle gilla det. Men jag är helt lost i ämnet, ska man ha musik i så fall vilken musik är bra. Är vissa kläder bättre än andra? mm?

Vet inte om du kan hjälpa mig men det är ju värt ett försök,
tack på förhand.

MVH Lollo

Detta tycker jag är en fråga som ni läsare borde svara på, så jag hoppas att ni har några tips!

Och hallå - Hur många är ni egentligen som strippat för era män?

Kommentarer
Postat av: *Nataliah*

jag har inte gjort de iaf :) och kommer aldrig göra de heller

2008-07-22 @ 22:37:32
URL: http://mittknasigaliv.blogg.se/
Postat av: Dragana

Jag har inte strippat för någon kille, men jag har tagit stripp lektioner.. Hehe.. Och det är riktigt kul! Och man tränar upp sin vighet. Hur som helst.. man ska hålla tyst när man strippar.. killen vill oftast inte höra så mycket utan mest se. Musik, ja, något lungt och sexigt, eller snabbt och disko aktigt, beroende på hur man vill dansa inför sin kille, men musik är definitivt viktigt.

Kläder man ska ha på sig, helst något med knappar.. och en del lager, så att det blir lite mera spännande. Eventuellt klä ut sig till ngt, om man vet att ens kille tänder på något särskillt.. annars är vanliga kläder och en striptease som överaskning oftast tillräckligt.

2008-07-23 @ 00:25:42
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Maya

Låter som en bra idé tycker jag. jag kan mycket väl tänka mig att testa. Men stripp-lektioner? Var finns de? Tror att många tjejer skulle kunna tänka sig lektioner i stripp. Låter kul.

;)

2008-07-23 @ 12:49:09
URL: http://www.metrobloggen.s/majong
Postat av: a.k

Lite klyschigt men bra är väl typ låtar som den dära 'love to love you baby' ..

bra kläder kan vara sexiga sådana där små tofflor, stay ups, strumpebandshållare, nån sexig kjol, kanske en korsett?

2008-07-23 @ 15:33:15
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Yvonne

Bra musik, ngt gott att dricka o äta o sexiga underkläder ;)

2008-07-23 @ 15:54:23
Postat av: Vicky

Carmen Electras stripteaseaerobics!! Finns på dvd. Hon visar movesen och ger knepen

2008-07-27 @ 21:00:31
URL: http://www.datebikt.se
Postat av: michaela

jag har gjort det en gång.. kändes mycket obekvämt! hon hade ju redan sett hur jag såg ut så många ggr så det kändes ju lite fånigt xD total fail säger jag bara..

2008-07-28 @ 11:37:23
Postat av: a

Jag skulle kunna tänka mig att göra det inför min pojkvän! Men skulle i sånna fall vilja ha lite tips på hur man kan göra det sexigt och samtidigt lite roligt, för både mig och han !

2008-08-14 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0