Vad säger ni om det?

Hej underbara läsare!

Jag ska väl inte överdriva med att säga att jag är tillbaka, men då jag idag av en slump råkade höra ett samtal mellan två personer, satte det igång mitt tänkande och skrivande och jag kommer därför snart att publicera det här. Jag hoppas att ni orkar ta er tid att läsa igenom det och sedan även skriva ner era egna åsikter och tankar kring ämnet.

Jag ska försöka uppdatera här med jämna mellanrum, men ni får ha tålamod, det är nämligen inte alltid jag har tid! Tänker dock snart (imorgon eller övermorgon) tipsa er om lite erotiska böcker ni kan läsa under sommarens regniga dagar, vad säger ni om det?

Är det någon av er som har tips på det så är även dem varmt välkomna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom jag har lagt till dig på bloggkoll så spelar det ingen roll om du skriver med uppehåll eller inte, jag läser det direkt ändå. Det borde alla göra.

2008-07-02 @ 11:21:07
Postat av: R

Skulle vara kul om du kunde tipsa om lite filmer också ^^

2008-07-02 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0