I'm sorry!

Hej mina vänner!

Jag har funderat en del och kommit fram till att jag ska ha en liten bloggpaus. Som ni säkert märkt så har det ju inte dykt upp sådär väldans många inlägg på ett tag och istället då för att ni ska klicka er in här och bli besvikna över att det fortfarande inte kommit några nya roliga inlägg, så är det bättre att ni vet att det kommer dröja ett litet tag tills de kommer igen!

Jag är inte riktigt säker på hur länge jag ska ha den här pausen, men jag hoppas att jag är tillbaka med en massa nya ämnen att ta upp inom en månad i alla fall.
Jag hoppas att ni inte blir alltför besvikna, men saken är den att jag verkligen inte har någon tid för tillfället för bloggen och när jag väl bloggar vill jag kunna lägga ner både känsla och tid på det, inte bara blogga för sakens skull, tycker inte det är rätt varken mot er eller för mig! 
Och till er som skickat in frågor - jag skriver upp dem och tar upp dem så fort jag är tillbaka igen.

Ni får ha en underbar sommar, så hörs vi snart igen..

Kommentarer
Postat av: Diamandis

Då får du ha en underbar midsommar :)

2008-06-19 @ 21:18:37
URL: http://diamandiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud så tråkigt, din blogg är ju så bra!

Men hoppas du får en bra sommar:)

2008-06-20 @ 01:21:25
Postat av: R

är verkligen tomt utan din blogg.. menmen, hoppas de e många som mailar om bra förslag på saker att skriva om till dig så du kanske får lust att börja igen :) kram

2008-06-25 @ 02:22:47
Postat av: Kim

Ja håller med. Tråkigt att du ska ta en paus, längtar tills du kommer igång igen :)

2008-06-26 @ 17:04:22
URL: http://kemmie.blogg.se/
Postat av: mmalin

Kom igenråå :/

2008-06-29 @ 23:26:44
URL: http://mirabal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0