Ont!

Hej!


Jag har en fråga som jag inte vet vart jag ska vända mig med, det känns onödigt att ringa en gynekolog eller läkare eftersom jag förmodar att det inte är något allvarligt och sånna där sidor med "fråga läkaren" och liknande tar ju oftast evigheter på sig att svara. Därför vänder jag mig till dig, och hoppas att du kan svara på min fråga även om den inte direkt är sex relaterad.


Det är så att jag sedan kanske 2-3 veckor tillbaka, om inte mer, har ont i underlivet. Det gör ont främst utanpå, eller vad man ska säga. Smärtan sitter liksom inte i slidan, utan precis utanför. Och det gör ont hela tiden, inte jätte ont men det är ju obehagligt att ständigt känna smärta från underlivet. Under samma tid (sedan ca 2-3 veckor tillbaka) har jag också haft ont i sidan, långt ner, vid ljumsken. Typ vid blindtarmen. Där har jag inte ont hela tiden, men när det gör ont (några gånger om dagen) så gör det väldigt ont. Och när jag kissar kan det ibland hugga där.


Jag hoppas du kan hjälpa mig, kanske vet du vad det är eller kan ta reda på det. Om inte annat kanske någon läsare vet? Jag vet inte om min fråga egentligen passar in på bloggen, men vet inte vart jag annars skulle fråga. Tacksam för svar, gärna så snart som möjligt!


/J

Jag tycker helt klart att du borde gå till ungdomsmottagningen och låta en gynekolog titta på det där. Du ska inte gå och ha ont i underlivet, även om det inte är något farligt så är det bäst att kolla upp det, man vet ju aldrig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan kanske vara att äggstockarna? knutit sig, för länge sen hade ja att det högg till lite då och då och då skolsystern att det kunde vara äggstockarna som knutit sig men ja ides aldrig kolla så det gick över efter ett tag :P

2008-06-08 @ 20:03:40
Postat av: soppe

tycker oxå du ska ta å kolla upp de, man skainte gå runt och ha ont i onödan :)

2008-06-08 @ 20:08:29
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Matilda

som du beskriver att dte är utanpå, kan det vara en böld. om du rakar dig kan man lätt få sådana, inte skönt!

2008-06-08 @ 20:18:32
Postat av: Drottningen Egoina

urinvägsinfektion (som kanske har spridit sig) eller en inflammation i tex äggstockarna. Kolla upp det!

2008-06-09 @ 13:23:45
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter ju lite som urinvägsinfektion om det är en svidande smärta

2008-06-09 @ 19:32:41
Postat av: MaDeLiÑo

AJ... Kolla upp!

2008-06-09 @ 20:19:27
URL: http://madelino.blogg.se/
Postat av: K

vill ba påstå att senaste tiden har uppdateringen varit seg :/

Förr va de massa nya inlägg hela tiden, nu e de bara ibland.

2008-06-10 @ 22:23:35
Postat av: mmalin

Nej du bruden, dax att uppdatera igen ;)

2008-06-11 @ 21:29:46
URL: http://mirabal.blogg.se/
Postat av: V

Jag har en fråga om kärlek .. var ska man ställa den ? :$

2008-06-12 @ 23:22:05
Postat av: Alina

Jag har en fråga, som precis i det här inlägget vet jag inte riktigt om den passar in i denna blogg, men det skadar ju inte att prova.

Jo, det är så att när jag rakar mig i underlivet så får jag en massa utslag. Ibland lite mer och ibland lite mindre, men dom försvinner aldrig riktigt. Vissa blir liksom som små finnar och andra bara små röda prickar. Det är väldigt jobbigt då det inte ser så bra ut. Dom gör inte ont och kliar inte. Men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Något förslag?

2008-06-14 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0