120 - 129

..orsaker till att ha sex

120
    Jag ville uppfylla ett tidigare löfte till min partner
121    Det förväntades av mig                                   
122    Jag ville hindra min partner från att förirra sig
123    Jag var ute efter rena njutningen                              
124    Jag ville dominera den andra personen                              
125    Jag ville göra en erövring                             
126    Jag är beroende av sex                                       
127    Det var en tjänst åt någon                               
128    Jag ville bli utnyttjad eller förnedrad                             
129    Någon erbjöd mig pengar för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0