Den fick mig verkligen att tänka till lite extra!

Igår publicerade jag en läsares berättelse som handlade om att bli dumpad/lämnad, idag har jag fått in en till. Den handlar om hur det inte alltid bara för med sig negativa saker när det sker, utan hur det även faktiskt kan stärka en som person. Kommer publicera den lite senare.

Den fick mig verkligen att tänka till lite extra!

Jag vill verkligen tacka alla er som skickar in och berättar och delar med er av saker som ni varit med om. Jag tycker att det är jätteviktigt att ni gör det då det finns personer som just nu går igenom samma sak som ni gjort förr, sånt som ni berättar om. Det får andra att förstå att de inte är ensamma om problemen och så ger det oss alla, andra sätt att se på saker och ting.

Jag vet också att det är grymt uppskattat av de flesta som läser bloggen, både berättelserna som har med egna erfarenheter att göra, som rör viktiga ämnen, och de heta sexnovellerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0