Exets kompis

Jag var på väg ensam till bussen när en bil stannade vid sidan om mig. Det var mitt ex's två kompisar och deras flickvänner, den e ena kallade på mig och jag hoppade in och satte mig i knät på honom, det var mitt ex's fd bästa vän. Vi kom aldrig bra överens när jag var ihop med exet så jag blev väldigt paff när han började smeka mig på ryggen, under tröjan. Jag tittade med förvånade ögon på honom men lät  honom endå fortsätta. Han triggade upp mig mer och mer, trots att hans flickvän satt precis framför oss. Spänningen var på topp! När de väl släppte av mig hemma hos mej var jag vrål kåt! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Trettio minuter senare ringde han och bad om att få komma över till mig. Det dröjde inte länge förrän han var där, inte heller att komma under mina byxor. Jag visste ju att allt var fel men jag var bara tvungen att ha honom och tro mig, det var det värt, det var det bästa sexet jag någonsin har haft. Vi höll på i timmar. Det kändes fruktanvärt att han hade tjej men det hindrade oss inte. Spänningnen som vi hade byggt upp under åren som gått fick sitt klimax!

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0