Fittfisar

I helgen så hade jag det mest fantastiska sex jag någonsin varit med om. Efter själva akten så smyger sig världens mest högljudda murrprutt fram. Blev högröd i ansiktet. Eden, what to do? Hur ska man undvika att hamna i den situationen? Får man in mer luft i musen utav vissa ställningar? Tacksam för svar

/ Fittfisaren

Fittfis-ställningar

Ja, alla känner vi igen oss kan jag tänka mig. De där fittfisarna alltså! Första gången jag var med om det så blev jag mest förvånad. Snabbt som tusan förklarade jag för min pojkvän att ljudet faktiskt hade kommit från fittan och inte från rumpan, "jag lovar" - sa jag. Nu bryr jag mig inte, då och då dyker de upp men vi kör på som vanligt.

Helt ärligt så tycker jag inte du ska bry dig så mycket om de där fittfisarna, luften som trängs in utav snoppen behöver ju få komma ut då trycker där inne annars blir enormt vilket inte är speciellt skönt. Alla fittfiser vi ibland, så är det bara och det är absolut inget man ska skämmas för. Säg till din pojkvän eller vem det nu är du har sex med att det bara är en fittfis när den väl dyker upp, då slipper du tänka på det mer sen ifall det kommer fler. Ställningar där jag själv upplever att det trängs in mest luft och som orsakar flest fittfisar är bakifrån, både doggystyle och från sidan, och missionärställningen då man har benen uppe i luften.

Ofta känner man när trycket är lite väl stort där inne, tycker man att det är oerhört pinsamt med fittfisar är mitt tips att då sakta ta ut snoppen och hålla för fittan med handen och sen täcket eller något. Då kvävs ljudet. Till killen kan man då säga att man bara vill byta ställning eller att "det gjorde lite ont". Men faktiskt är det så att man inte behöver skämmas för sina fittfisar, de hör liksom till, hehe.

Kommentarer
Postat av: Jake!

"Alla fittfiser vi ibland" hahahahaha väl talat eller vad man nu ska säga :P

2008-03-17 @ 23:42:16
URL: http://jakey.blogg.se
Postat av: Oskar

Ewww... :(
Vill inte ha sex nu!

2008-03-18 @ 10:09:03
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0