Från en stor till en liten

Jag fick en kommentar angående storleken på snoppen där det stod att om man har vant sig vid en stor snopp så blir det lite som ett beroende.

Tänk då om man haft ett förhållande med en person med en stor snopp och sedan plötsligt tar det slut. Efter några månader förälskar man sig alldeles galet i en ny person och när man verkligen är fast och beslutar sig för att ha sex så dyker det upp en liten mini-grej.

Vad besviken man hade blivit då, i alla fall jag. Detta var bara en tanke jag fick.
Någon som varit med om detta?

Kommentarer
Postat av: Singelmamman

Been there, done that..hahaha tror jag får starta en sexblogg jag med...Grejen är det att jag är väldigt kräsen å är det något som stör mig så blåser jag bort det, tyvärr. Men sen är det ju oxå så att man ska ev leva ett helt liv med den personen å då måste man tända på allt hos honom, å är det något som inte känns ok så funkar det inte för mig. Sen beror det givetvis på hur liten den är. Jag menar är den som en prinskorv, då har jag inte ens sex..men är den normal eller under det "normala" så skiter väl jag i det. Får man känslor så får man...Sex är aldrig bäst i början utan det blir bara bättre å bättre. Fast skulle jag känna att man inte kommer att kunna utvecklas tillsammans så kan jag inte fortsätta. Förstår du?

2008-03-01 @ 16:01:07
URL: http://lyxmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0