Hos tjejer då?

Många blandade åsikter angående frågan i inlägget här under, men den kroppsdelen som de flesta verkade tycka vara viktigast hos killar var händera. Det håller jag verkligen med om! Det är något speciellt med manliga händer, det är det! Det var även många som svarade armar och mage.

Om vi nu riktar frågan mot oss själva då! Vilken kroppsdel är viktigast hos oss tjejer tycker ni?

Själv tycker jag att det är en mycket svårare fråga. Om jag dock bara ska välja en kroppsdel så säger jag benen. Det gör så mycket om man har fina ben, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mm, benen. Och armarna !

2008-03-27 @ 21:50:50
Postat av: Beelzeboss

Brösten, klart. inte storleken utan formen och fastheten

2008-03-27 @ 21:53:57
URL: http://satan.blogg.se
Postat av: Anna

Man kan säga allt med ögonen, dra åt helvete eller kom och ta mig! ;)

2008-03-27 @ 22:22:44
URL: http://forortskris.blogg.se
Postat av: Eldmyran

Näsan, gillar min näsa :3
har en vääldigt lågt näsben o de gör att de ser ut som en liten potatisnäsa som kan trilla av när som helst X3

2008-04-06 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0