Hur vet jag när jag inte måste hålla emot kissig-känslan?

Angående fontänorgasmer.

Jag undrar inte hur man vet om VÄTSKAN är kiss eller inte. Däremot undrar jag hur sjutton man vet om man verkligen är kissig eller om man bara är nära något väldigt skönt? Hur fanken vet jag när jag inte måste hålla emot kissig-känslan?

/ Maja

Mycket bra fråga måste jag säga, har själv funderat på det faktiskt. Då jag själv inte har upplvet någon fontänorgasm än så kan jag inte ge dig något perfekt svar. Däremot kan jag tipsa oss båda, och alla andra, att kissa innan vi har sex så att vi sen inte behöver oroa oss över att kissa på oss när det känns som att vi ska göra det. Dock kommer det nog bli svårt, automatiskt vill man ju knipa ihop när man känner sig kissig, haha.

Är det någon annan som kan ge ett bättre svar än detta så var så goda, hehe.


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra påsk;-)

2008-03-20 @ 18:50:19
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: sara

jag brukar kissa innan jag sexar.. säkrast!
får fontänorgasmer ibland, men har aldrig känt att jag behöver kissa..

2008-03-20 @ 19:31:46
Postat av: Egoina

det är viktigt att kissa efteråt också. för att slippa urinvägsinflammation. det har jag hört iaf ;)

2008-03-20 @ 21:56:35
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill inte kissa inana för det luktar om han går ner

2008-03-21 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0