Om 69:an


69:an måste jag säga är en intressant ställning även om jag inte gillar den.


Där kämpar jag med att få bort tankarna om hur dumt detta ser ut för att istället ha kvar sex-tankarna, hålla balansen, tänka på hur jag själv ser ut, hålla in magen och samtidigt suga en kuk. Under mig ligger killen och njuter och tror att han hamnat i himlen. Ja för oftast är det jag som är överst, men oavsett om jag är överst eller underst så är inte detta en ställning för mig. Men detta är väll ändå inte rättvist?

Okej, jag får skylla mig själv att efter tre års underbart förhållande fortfarande låta mig styras utav dessa dumma tankarna - hur ser jag ut? tittar han på mig mage? - eller vad det nu kan vara, men så är det ibland. Oftast bryr jag mig inte ett dugg men ibland dyker det upp. Vet att många tjejer tänker på samma sätt som jag och undrar därför - är det så för er också? Händer det att tankarna vandrar iväg och inte alls är på det som dem borde vara?

Och vad tycker egentligen ni om 69:an?


Kommentarer
Postat av: Sabine

jag brukar tänka på det lite ibland,
fast mest när jag själv ser hur min mage ser ut :P
liksom, drar man upp benen mot magen så kläms ju allt ihop :P
då är det klart att det ser lite.. mja, sådär ut :p
men jag brukar tänka typ "ääh jag ser inte ut sådär PÅ RIKTIGT" :P

69:an är sådär..
jag brukar ha lite svårt å koncentrera mig,
och det har ju killen också eftersom killar absolut inte kan göra två saker samtidigt ;)
jag brukar tappa bort mig i "det jag gör" när det blir för skönt etc.
jag tycker det är mysigare när man gör det "var försig" istället :)

2008-03-01 @ 15:12:07
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: aida

asså om man verkligen trivs med sig sjäv tror jag inte att mitt på sex skulle man börja tänka på dra in magen eller så vidare . och om det är verkligen skönt och man koncenterad så tror jag man glömmer hela det här med att se bra ut . Så tycker jag i allafall ;) .

2008-03-01 @ 15:26:22
URL: http://tresor.blogg.se
Postat av: Singelmamman

Jo men visst är det som du skriver. För min del är det en ställning jag använder OM jag är bekväm med mig själv. För fokuserar man på hur man ser ut istället för hur skönt det är, så blir det bara jobbigt för en å man tappar fokus på sexet.

2008-03-01 @ 15:54:39
URL: http://lyxmorsan.blogg.se
Postat av: jenny

Intressant blogg, riktigt kul att läsa. Nu har du en läsare här :)

2008-03-01 @ 16:34:57
URL: http://lilljeenny.blogg.se
Postat av: Carl Johan Rehbinder

Det knepigaste med 69:an (eller Yin-Yang, som jag också brukar kalla den), är att det blir väldigt svårt att koncentrera sig på det ena eller det andra. Splittrande mellan att å ena sidan ge njutning, och att njuta av sin partners underbara kön, å andra sidan stimulansen man själv får på sitt eget kön. Vi föredrar alla gånger att man tar en i taget. 69:an kan vara skönt och extremt upphetsande en kort stund, men sedan är det nog dags att byta ställning.

2008-03-02 @ 13:18:54
URL: http://tantrikblog.wordpress.com/
Postat av: Ankii

har varit tillsammans med min pojkvän i ett år, har inte vågat testa den än :/

2008-03-05 @ 21:54:49
URL: http://ankaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0