Sära och spänn!

Jag har berättat innan att jag bara kan komma då jag har sex, snoppen i snippan liksom. Min pojkvän gör verkligen allt för att få mig att komma med hjälp av sin tunga och sina händer och fingrar. Trots att det är hur skönt som helst, verkligen helt underbart, så känns det som om jag har någon spärr som gör att jag inte kan komma på det sättet.

Jag har hela tiden tänkt att jag ska slappna men tydligen är inte det alltid the right way to go, en av mina vänner säger att jag istället för att slappna av ska spänna benen. Själv tycker jag att det låter lite väl krävande, att jag medan jag får världens skönaste behandling, ska tänka på att spänna benen. Självklart ska det testas men jag undrar..

Är detta något fler av er gör? Eller har ni kanske några andra tips?


Kommentarer
Postat av: nikki

JAG HÅLLER MED ;O
samma sak för mig (a)

2008-03-21 @ 17:22:43
URL: http://nikkiirietz.blogg.se
Postat av: Emma

spänna benen o hålla andan i sista stund. härligt

2008-03-21 @ 19:53:58
URL: http://yours4ever.blogg.se
Postat av: Matilda

För mig är det tvärtom, kommer bara när min pojkvän slickar mig/smeker mig, men inte när vi har sex.

2008-03-23 @ 21:17:06
Postat av: michaela

Exakt samma som för Emma här! spänner alltid benen o håller andan, alltså de spänner ju sig av sig självt..

2008-03-23 @ 22:58:25
URL: http://michaeala.blogg.se
Postat av: Anonym

När du känner att det kan vara på g. Då andas du ut, håller andan och räknar ner: tio,nio,åtta osv och kencenterar dig på det och orgasmen. Det kan underlätta ;)

2008-03-25 @ 07:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0