Sextips

Nedan följer några sextips som jag hittat på aftonbladet. Kanske hittar ni något som kan funka för er?

Efter att ha provat en hel del leksaker har vi kommit fram till att det som funkar bäst är hårda plaststavar med ganska kraftig vibration. Detta är absolut vårt tips till någon som ska köpa en vibrator för första gången - i alla fall om det är orgasmen man vill åt.

/J


Mobiltelefon!
Ha den vid det roligare delarna på kroppen och invänta att han/hon ringer upp. Mobilen skall ju givetvis vara på vibration ;)

/H


Vi brukar gå lös på allt vi kan hitta i kylskåpet ellet frysen. En favvo just nu är chokladsåsen, men det finns självklart mycket annat som kan vara spännande, typ glass, bär, isbitar.. Vi blir vår egen lilla dessert!

Även när man ska ha lite kul för sig själv kan jag rekommendera kyl och frys, isbitar är poppis även i detta fall. Det är bara fantasin som sätter gränser!

/J


Mitt absolut bästa sexleksakstips är utan tvekan min vibrerande eltandborste. Den är liten, nätt och vibrerar något himmelskt skönt.

Inte en människa kan ana vad jag har den till. Tveklöst den pryl jag uppskattar mest i mitt hem iallafall.

/H

Det bästa tipset enligt mig är något som ingen lägger märke till och som inte kostar mycket. Därför är mitt tips duschen.. På många duschar kan man ställa in hur hård strålen skall vara, då blir det ännu mer effektivt.

/A


Det som absolut mest piffar upp sexlivet är glidmedel! I alla smaker!

Själva glidet blir ett helt annat och med det extra glidet känner man sig sexigare.

/M

Vibratorn. Den stimulerar skönt och har man inte sin egna lilla vibrator till hands så finns mobilen, tvättmaskinen eller något annat oftast till hands. Bra ensam eller med partnern. Och så är det ganska diskret.
/A


Det enklaste är alltid det bästa. Barnoljan är oslagbar när det gäller att göra det skönt för sin partner. Många fina smekningar med händerna blir det, till bådas njutning.

/S


Den bästa sexleksaken måste ju vara G-punktsvibratorn. Den kommer åt på ett sätt som ingen annan leksak gör. Det bästa med den var nog att min karl fick förståelse för var G-punkten sitter och betydelsen av den.

/R


Kommentarer
Postat av: Katti

Har aldrig riktigt förstått det där med matsex, okej lite chokladsås - men för mycket kan bli äckligt tycker jag :)

2008-03-10 @ 17:43:40
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0