Story kommer publiceras inom kort

Känslan av att bli dumpad är antagligen bland den värsta som finns. Speciellt om man blir det av en person som man verkligen älskar, en som står en varmt om hjärtat. Själv har jag aldrig varit med om det som tur är, det skulle vara fruktansvärt. Helt ärligt så skulle det för mig vara det värsta som skulle kunna hända.

Hur många av er är det som varit med om det?


Passande nog har jag fått in en story som handlar just om att bli dumpad, den kommer publiceras inom kort.


Kommentarer
Postat av: sabine

Blev dumpad av min kille sen 3½ år tillbaka i julas.. Det kändes kan jag säga. Jag gråter fortfarande över det, och jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan det går över..

2008-03-22 @ 21:25:27
URL: http://sabines.blogg.se
Postat av: Dragana

Jag har aldrig blivit i den meningen dumpad, men har gått igenom ett helvete med min allra första "pojkvän". Jag var så himla kär i honom i flera år och när vi äntligen började träffas så var det som om jag hamnat i himmelen, men under hela tiden som vi träffades så ljög han för mig om precis allting. Allt från vad han heter, till vad han gör och vilka han umgås med.
Inte nog med det, utan när han upptäckte att jag inte planerat att ha sex med honom efter andra gången vi träffades, så började han kontakta mina allra bästa kompisar, och det slutade med att han låg med tre av mina närmaste kompisarna. Jag bröt med allihopa, men honom förlät jag, tills jag inte längre orkade.
Enda positiva som kom ur det förhållandet är att jag aldrig hade sex med honom, och att jag nu vet, vad jag absolut inte söker efter hos en kille.
Men det var hemskt, för att ett tag så ville jag ta livet av mig, för att jag trodde att allt var mitt fel.

2008-03-22 @ 23:18:02
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: mmalin

jag blev dumpad av min kille efter års förhållande och över ett års förlovning. Två veckor senare skaffade han en ny tjej. Det var hemskt, det var min första kärlek och jag grät i över sex månader efteråt. Det var absolut en av de hemskaste sakerna jag varit med om. Sen när jag kom över honom och lyckades bli kär igen slutade han hälsa på mig och se på mig överhuvudtaget, till skillnad från förut. Alltså blev han tillsammans med en annan för att bli ensam och desperat komma över mig, vilket jag inte tror han gjort än.

2008-04-02 @ 22:42:36
URL: http://mirabal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0