Vad tycker ni om sex i duschen?

Vad tycker ni om sex i duschen? Och vilka ställningar tycker ni egentligen är bäst att köra där?

Själv har jag inte haft det jättemånga gånger, självklart kan det vara kul med lite omväxling ibland men jag föredrar faktiskt ändå sängen i det fallet.

Kommer ihåg en gång när jag och min pojkvän hade alldeles fantastiskt, hett sex i soffan i vardagsrummet, efter att han låtit mig komma gång på gång så förflyttade vi oss plötsligt in till duschen där vi avslutade det hela med att jag sög av honom tills han kom. Det var mysigt ..och hett!

Kommentarer
Postat av: Ankii

härligt! har faktiskt haft det en gång.. men hemma hos min pojkvän är duschen väldigt nära toaletten så vi satt på toan dåra.. lite mer som en ridning :)
jag vill testa bakifrån i duschen iaf! :)

2008-03-06 @ 19:10:52
URL: http://ankaans.blogg.se
Postat av: Linda

Jag har testat både fram och bak i duschen och jag tycker bara att de var trångt och krångligt. Oralt i duschen är hett men resten står jag gärna över.

2008-03-06 @ 19:50:39
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ha haa tur att vissa klarar av hettan i duschen/badkaret själv tuppade jag av av all upphetsning, brist på syre och hett vatten.
har försökt mig p ådet många gånger efter det med lite mer fördelar men blir alltid yr och svimfärdig, vet inte vad det kan vara. Bra att det finns säng ^^

2008-03-06 @ 21:20:13
URL: http://Axls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0