45-minuters orgasmer..

Hellou Eden!

Mina orgasmer är rätt korta och inte särskilt kraftiga. Man har ju läst om hur man skulle kunna öva upp 45-minuters orgasmer, så har du något tips på vad man skulle kunna göra, eller skulle du kanske kunna luska vidare lite i det?

Tack på förhand.

Om det är någon som vet hur man får 45-minuters orgasmer så snälla berätta för mig hur det går till, det skulle man ju gärna vilja veta mer om!
För mig låter lite halvt omöjligt men det kan mycket väl vara så att det du läst är rätt, tur för dem som upplevt det då säger jag bara.

Tips på hur du kan få starkare orgasmer har jag tyvärr inte speciellt många, får hoppas på att det finns någon annan här som har, men prova med att spänna benen och låren när du känner att orgasmer är på väg. Du kan också, om du rider t ex, trycka din kropp och fitta ner mot killen när orgasmer är på väg vilket för mig i alla fall gör att orgasmen blir starkare, det är även det bästa sättet för mig att få det! Om killen är överst kan du prova med att trycka ner honom mot din fitta också, då det ger samma effekt som när du trycker dig själv mot honom.

Det finns även en bok, Orgasmboken, skriven av Katarina Janouch, som berättar allt du behöver veta om orgasmer. Köp den!

Kommentarer
Postat av: mmalin

Åh tack så mycket:)

Men hmm.. undrar om man verkligen skulle vilja ha en sån lång orgasm, man lär ju bli HELT slut :o
;)

2008-05-22 @ 11:56:57
URL: http://mirabal.blogg.se
Postat av: Dragana

Det där måste vara myt. Hehe. Den längsta orgasmen har grisar som varar
30 minuter. Heh. Och det är vetenskapligt bevisat.

2008-05-22 @ 16:04:58
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0