Bara för att klargöra!

Det är väldigt mycket: Hur kan Du göra så? Hur kan Du vara så egoistisk? När det kommer till det här inlägget. Jag hoppas att ni riktar er mot personen som skrev det och inte till mig.

Jag kan till viss mån hålla med er, men då jag vill att alla ska kunna skicka in och berätta precis vad man vill, så vill inte jag på något sätt döma någon eller berätta att det de gör är rätt eller fel. Det får var och en känna efter själv, sedan är det upp till er att säga vad ni tycker och tänker, precis som ni gör, vilket är hur bra som helst.

Men än en gång.. Det är alltså inte Min berättelse. Jag hade aldrig någonsin kunnat göra något liknande, men det är inte min uppgift att döma någon speciell person här i bloggen då jag vill att alla ska kunna säga precis vad de tycker och tänker. Dömandet överlämnar jag till er, haha.

Kommentarer
Postat av: A

varför läser du inte dina läsares kommentarer? jag har ställt ett antal och under olika namn också, men du uppmärksammar inte dem.. :(

2008-05-25 @ 09:19:43
Postat av: Eden

Jag uppmärksammar dem visst! Jag har bara inte haft tid att blogga på ett tag. Men vet du, det är lättare för mig att hålla koll på frågorna om du mailar mig, får så många kommentarer ibland så det blir lite svårt. Men jag ska försöka svara på din/dina frågor så snart som möjligt, fast att jag dock inte vet vilka det är just du skickat in.

Eden :)

2008-05-25 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0