Jag återkommer på söndag eller måndag!

Jag och pojkvännen pratade för en tid sedan om att åka iväg någonstans och göra något kul tillsammans, lite spontant sådär bestämde vi ikväll att redan imorgon ta tag i det, vilket betyder att jag inte kommer att uppdatera bloggen under hela helgen. Som planerna ser ut nu så är jag hemma igen på söndag, men man vet aldrig, det kan bli måndag också, vi får se..

Hur som helst, ville bara göra er medvetna om det så att ni inte sitter här och uppdaterar en massa i hopp om lite ny smaskig information! Visst, ni kan ju alltid läsa gamla inlägg, jag menar, alltid är här något som är värt att läsa mer än en gång, inte sant? Men några nya inlägg kommer alltså inte dyka upp förrän på söndag eller måndag.

Sug och svälj, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: A

vart ska ni bege er? :)

2008-05-02 @ 11:39:53
Postat av: Anonym

Kan man förlåta otrohet?

2008-05-02 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0