Kuken trycker mot blåsan..

Min killes kuk trycker mot min blåsa när jag rider honom. Jag tycker att detta är jätte jobbigt och skulle därför vilja ha lite tips?

/ M

Då jag själv inte har det här problemet så vet jag inte riktigt vad man kan göra åt det, något jag dock tänker på är hur det skulle vara om du böjer dig framåt istället för att "sitta rakt upp".. Kanske är det något du skulle kunna prova, är dock inte säker på om det fungerar.
Prova även på olika vinklar medan du rider honom och försök därmed hitta en ställning där det känns skönt för dig.

Ett annat tips är att gå in på den här sidan för att se om det finns andra ridställningar än just den du provat på, som du kan tänka dig, kanske är där någon som känns annorlunda och där trycket mot blåsan inte finns.

Någon av er som har något bra tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

När G-punkten stimuleras kan det kännas precis som att man blir kissnödig.. Kan det inte vara det som händer?

2008-05-28 @ 14:18:35
URL: http://cheeseonmymacaroni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0