På alla hjärtans dag

Vi hade varit på G i typ en månad. Och på alla hjärtans dag 2006, kom han hem till mig. Jag hade ända sedn början sagt att jag inte ville bli bunden till någon, eftersom jag hade haft en dålig erfarenhet från mitt ex, och ville inte bli sårad igen.
Jag var ensam hemma, och jag minns att jag var nervös, du vet sådär småförälskad, även om jag inte ville vara det.
Han plingade på dörren, och stod där i fina kläder med en bukett rosor i handen. I buketten satt ett kort där det stod "Jag gillar dig Klara". Det var så oskyldigt sött.
Hela stämningen var spänd, vi åt bakelser som jag och min pappa hade köpt tidigare under dagen. Efter ett tag gick vi in för att mysa på mitt rum. Det var mörkt, och han höll om mig. Så drog han efter andan som för att säga något, och började: Klara...
Mer sa han inte, han avbröt sig själv med att säga: Nej, det var inget.
Då sa jag: Jo, men säg.
Fram och tillbaka försökte jag få honom att säga men han vägrade. Men till slut gav han med sig, suckade djupt, och rösten darrade: Vill du bli bunden till mig?
Jag blev glad, jag visste ju att det var det han skulle säga, men jag ville höra det. Jag sa ja såklart, och kysste honom.
Det ena ledde till det andra, och till slut hade vi sex. Han tog min oskuld, frågade om han skulle vara mer försiktig och kysste mig. Det var helt perfekt.
När vi hade myst efteråt, och kramats och så var det dags att gå upp, eftersom min pappa skulle komma hem när som helst. När vi kom ut i vardagsrummet höll han om mig bakifrån, kysste mig i nacken och viskade "jag älskar dig" . Jag blev helt chockad, frågade : Va?Vad sa du?
Då blev han osäker och sa "inget". Jag envisades och till slut sa han det igen, jag blev varm i hela kroppen, och höll om honom länge. Även om jag inte sa det tillbaka så kändes det så rätt.

Nu, två år och snart tre månader senare är vi fortfarande tillsammans, och jag älskar honom mer än någonsin. Vi blev alltså tillsammans på alla hjärtans dag, och firar varje år, på olika sätt. Han är verkligen bäst i världen, och gör mig hel.

/ Klara

För att komma till Klaras blogg trycker ni här.

Kommentarer
Postat av: klara

Du får gärna länka om du vill det, så att dom som läser vet vilken tur jag har!:)

2008-05-06 @ 18:14:43
URL: http://sinkinglikestones.blogg.se
Postat av: Dragana

OMG!? Vissa männsikor har allt tur i världen!

2008-05-06 @ 23:38:02
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0