Att prova någonting nytt, 1/8

Att vara bunden

  • Om du gillar tanken på att bli bunden, men inte känner dig bekväm med att faktiskt vara det på riktigt, kan ni prova detta: lägg upp armarna över huvudet och låt killen placera en kudde över dem, du får under inga omständigheter lyfta på kudden och måste därför ligga kvar i samma ställning. Kanske ger detta försmak till att faktiskt bli bunden på riktigt. 
  • Om du känner dig redo för att verkligen bli fastbunden - go for it! Tycker även att ni ska turas om med det då känslan av att först vara den som har makten och sedan plötsligt vara den som inte har något att säga till om är underbar. Använd något som känns behagligt, en sjal till exempel! Om man vill kan man även binda något för ögonen då känsligheten och spänningen ökar över att inte veta vad som ska komma härnäst.
  • Du kan även låta din kille binda dina bröst, dock inte för hårt. Vira bandet några varv runt bröstkorgen så att brösten blir helt täckta. När du sen tar bort bandet, eller vad man nu väljer att binda dem med, kommer känslan i dem öka rejält då blodet strömmar till.. Då är det upp till killen att göra något skönt med dem!

Kommentarer
Postat av: ProjektHemligt

Dela med dig av din hemlighet?



projekthemligt.blogg.se

2008-05-30 @ 20:48:13
URL: http://projekthemligt.blogg.se/
Postat av: malin

Åh, jag ska aldrig glömma de gångerna jag blev bunden, händer och fötter så jag inte kunde göra mycket. Herregud, jag saknar den tiden..

2008-05-30 @ 23:26:27
Postat av: A

direkt efter att jag och min kille läst detta, så drog han ner mig på sängen och band fast mig :D vad som hände sedan kanske ni förstår på egen hand..

2008-06-02 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0