Vad vet ni egentligen om..

..olika sexuella fetischer- och avvikelser? Utan att leta på internet alltså..

För att det inte ska bli några missförståd får jag väl berätta att sexuella fetischer- och avvikelser inte alltid är samma sak. Om man t ex går igång enbart på muskulösa och svarta män, kan man på ett sätt kalla det fetisch men inte avvikelse. Går man där emot igång på tanken att ha sex med döda människor är det både en sexuell fetisch- och avvikelse. Något som många anser vara alldeles tokigt och dessutom i många fall, moraliskt fel.

Jag bestämde mig för att ta reda på vad det finns för olika sådana igår och jag kan ju berätta att jag blev ganska chockad över vissa. Jag kommer att lägga in dem en och en då och då, skriv gärna era åsikter kring dem.

Kommentarer
Postat av: Diamandis

Låter intressant!

2008-05-15 @ 18:49:33
URL: http://diamandiss.blogg.se
Postat av: J

Jag har hört en del och haft kontakt med män som är fotfetischer. Det tycker jag verkar rätt skumt, speciellt dom som tänder på smutsiga, svettiga och allmänt äckliga fötter. Sen finns det ju lite "normalare" fotfetischer, som bara tänder på rena fötter och målade tånaglar.
Skriv gärna om fotfetischer, jag är lite nyfiken på om någon har erfarenheter av sånt, t.ex. gett någon ett "foot job" eller så.

2008-05-16 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0