6 stycken sex-sanningar

Egoina gav mig en utmaning, min första faktiskt. Den går ut på att skriva sju sanningar om sig själv, men då jag bloggar som sex så tyckte hon att det passade bättre om jag skrev sex-sanningar, vilket jag håller med om. Jag drar även ner det till sex sanningar istället för sju, för att få det ännu sexigare!

1) När jag fantiserar om sex är det oftast handbojor inblandat.
2) För det mesta njuter jag minst lika mycket av att suga av honom som han själv.
3) Jag kan bli alldeles galen av att tänka på att han säger till mig att jag inte får komma. Då blir jag så kåt att jag kommer direkt.
4) Jag blev av med oskulden när jag var 15.
5) Förutom i sängen har jag haft sex i soffan, köksbordet, golvet och på diskbänken.
6) Jag har svalt sperma men det är inget jag kommer kunna göra om nu eller rekomenderar.

Det är faktiskt ganska svårt att komma på vad man ska skriva, men gör det ni också. Antingen bland kommentarerna eller på era egna bloggar, men då får ni minsann länka!

Kommentarer
Postat av: Viviana

1. jag fick för-satsen i min mun när jag sög av en kille och höll på att spy. äckligt!



2. jag har haft trekant, men det var i min galna ålder



3. jag blev av med oskulden veckan innan jag fyllde 15



4. mitt längsta sexuppehåll var på ett halvår (det var inte kul, men hittade inte den "rätte")



5. jag har aldrig haft sex utomlands.



6. jag skulle gärna vilja testa på att ha det med en tjej.. men det blir nog av i framtiden

2008-11-24 @ 18:56:37
URL: http://sedate.blogg.se/
Postat av: sandra

1.Jag blev av med oskulden som 13 åring.

2.Jag har haft sex med en tjej.

3.Jag är bisexuell.

4.Jag har haft sex utomhus.

5.Jag har haft sexdrömmar om min bästa kompis.

6.Min största sexfantasi är att ha sex i en bil.

2008-11-24 @ 19:14:16
URL: http://karvinen.blogg.se/
Postat av: Ellis

1. Jag blev av med oskulden genom att vara otrogen men skämdes så mycket att jag aldrig igen kommer välja otrohet.

2. Jag kan inte få orgasm om jag inte fått suga på något alls (kuk, finger, nacke, etc.) under sexet.

3. Jag provsmakar regelbundet på mina egna fittsafter för att veta att jag äter rätt.

4. Jag är bisexuell.

5. Jag hatar att bli slickad.

6. Jag tänder på att bli domnierad.

2008-11-24 @ 19:54:00
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Anna

1. En före detta pojkvän sprutade mig i munnen, vilket resulterade i att jag bet honom i ...

2. Jag blev av med oskulden när jag var 17 år.

3. Har haft sex utomhus i månskenet.

4. Fantiserar om att ha sex i en bil.

5. Förutom i sängen har jag haft sex i soffan, köksbordet, golvet, diskbänken och på tvättmaskinen.

6. Min favoritställning är Doggy.

2008-11-24 @ 19:54:09
Postat av: Nathalie

1. Jag var 15 när jag hade sex första gången.

2. Jag har varit med tjejer ett antal gånger.

3. Jag älskar när det är riktigt hårt.

4. Bakifrån är en stor favorit.

5. Förutom i sovrummet har jag haft sex i soffa, på en stol, på golvet, på en bänk, på ett bord, i en fotölj, på diverse träningmaskiner, på ett biljardbord, i en studsmatta, ute på en filt på gräsmattan, ute i skogen, i en bastu, i duschen, i badkaret m.f(?) xD Allt detta med mitt ex och nuvarande bästa kompis+ kk :>

6. Jag har testat analsex och gillar det.

2008-11-24 @ 20:30:06
URL: http://andresen.blogg.se/
Postat av: mmalin

1. Jag har haft rollspel med mig som skolflicka och mitt ex som lärare.

2. Jag blev av med oskulden som 15årig.

3. Jag har haft sex i ett provrum

4. Jag har lyckats komma 7ggr under ett samlag

5. Jag slutade räknade ställningar jag kört, när jag kom upp till 40 st olika.

6. Jag har kommit i analsex.. haha

2008-11-24 @ 20:34:14
Postat av: AK

1. Jag har bara spottat ut sperman 2 ggr !! Älskar att svälja :P

2. Kan inte komma utan vibrator...

3. Älskar att använda buttplug !! ^^

4. Fantiserar gärna om homosexuella killar...

5. Förlorade oskulden då jag var 17 (han 23)...

6. Älskar att bli dragen i håret och smiskad då det hettar till ;)

2008-11-24 @ 20:47:41
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Emelie

1. Blev av med oskulden med min nuvarande pojkvänn när jag var 15, är fortfarande det.

2. Jag fick min första kyss och blev av med oskulden under loppet av 2 veckor.

3. Jag tycker om att suga av en kille.

4. Har bara haft sex med en yngre kille.

5. Jag haft sex i sängen, badkaret, en soffa/ hans pappas säng och på tvättmaskinen. Kommer inte på något mer ;D

6. Jag älskar sex.

2008-11-24 @ 21:24:42
Postat av: hanna

1. Första gången jag runkade av min första snopp låg min bästa vän brevid mig och försökte sova.

2. Första gången jag hade sex var hos honom och det kom en blodfläck i sängen, SKÄMMIT!

3. Jag har haft sex i en båt, husvagn, skog, badkar, dusch, bubbelpool, utomlands, hans pappas säng, hans mammas säng, utanför en fest och säkert någonstans mer.

4. Jag älskar att suga av min kille, för jag känner mig så dominant då.

5. Vi har köpt en dildo :S

6. Jag har haft sex med en annan än min pojkvän som jag varit tsm med i snart 2 år... han jag var otrogen med var dessutom släkt med min pojkvän, han vet ingenting.

2008-11-24 @ 22:02:50
Postat av: Mmm

1. Jag förlorade oskulden med en tjej

2. Jag har spelat in hemmagjord "porrfilm"

3. Älskar att bli strypt under sexakten

4. Jag har haft sex med alla killar i ett killkompisgäng, dock inte samtidigt (men växlade med vem jag kände för för tillfället)

5. Hade sex med en kille första gången när jag var 24 år

6. Jag tittar på porr dagligen

2008-11-24 @ 22:05:19
Postat av: m

1. 'Förlorade' min oskuld tre månader före min 18-årsdag. Detta var utomlands med en annan svensk kille. Dock kom han aldrig riktigt in i mig, så jag har svårt att räkna det som min oskuld på något sätt. Andra sexet var ungefär 1½ år senare, och även denna kille lyckades aldrig få upp den riktigt och komma in i mig. Så jag anser att min nuvarande pojkvän för ganska så precis ett halvår sedan lyckades med det.



2. Älskar när min pojkvän kommer i mig. Känns som att det är ett måste då jag själv inte alltid kommer. Sexet känns mycket bättre om han kommer i mig, än om han drar ut den och sprutar mig på magen/bröstet.



3. Även jag fantiserar om sex i en bil. Eller andra nya spännande platser. Det ger mig en kick!



4. Har endast EN gång lyckats komma under själva samlaget (och då till och med utan smek!). Med andra ord har jag lite svårt med orgasmer under sex. Troligen beror det på att jag inte vågar slappna av helt kanske..



5.

2008-11-24 @ 22:51:35
Postat av: m

OJ här kommer resten..



5. Känner mig kåt mest hela tiden nästan. ;)



6. Har aldrig testat dildo, men lite smått sugen.

2008-11-24 @ 22:52:34
Postat av: Smojo

Jag har lagt mina 10 sanningar i min blogg OCH länkat til dig såklart ;) Här kommer mina sex sanningar kopierade av dig fast med mina svar:



1) När jag fantiserar om sex är det oftast om trekant med två killar där en slickar mig medan den andra knullar mig.

2) Jag suger oftast bara om jag blir slickad först och jag älskar det.

3) Jag blir sjukt kåt av att få en kyss av någon som just slickat mig eller när jag just tagit satsen i munnen och svalt

4) Jag blev av med oskulden när jag var 14.

5) Förutom i sängen har jag haft sex i soffan, köksbordet, i en bil, på en trapp, på marken på Kos, på en solstol, i ett skogsparti, på en kyrkogård, mot en elkur på golvet och på en tvättmaskin mm.

6) Jag har svalt sperma och jag tycker det är ypperligt då det aldrig blir kladdigt efteråt.



ha en bra dag // Smojo

2008-11-24 @ 23:22:22
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Tjej

1. Jag fick min första kyss när jag var 18.

2. Jag blev av med oskulden när jag var 18.

3. Jag har köpt en dildo.

4. Jag har aldrig fått orgasm under samlag

5. Jag har inte testat analsex.

6. Jag har ingenting emot att svälja lite sperma men allt känns för mycket.

2008-11-25 @ 11:54:54
Postat av: Egoina

kul :)

2008-11-25 @ 13:06:11
URL: http://egoinas.se
Postat av: Anonym..

1. Jag älskar när min pojkvän tar mig hårt bakifrån. Finns verkligen inget skönare.

2. Jag njuter av att suga kuk, och gillar när han kommer i min mun.

3. Jag gillar att se porrfilm med min pojkvän, och ha sex samtidigt. Så upphetsande att höra deras stön när man gör precis det dom gör.

4. Jag smakar regelbundet på mig själv, för att veta så att jag smakar bra.

5. När jag fantiserar om sex så är det nästan alltid gruppsex. Oftast jag och en kille och en tjej, och mycket bondage.

6. Jag har aldrig provat analsex, men tror att jag skulle tycka om det bara man tänjt ut sig ordentligt så att man inte spricker.

2008-11-25 @ 17:22:28
Postat av: sextonåringen

1. Förlorade oskulden när jag var 14.

2. Är bisexuell, men har aldrig haft sex med en tjej.

3. Jag har aldrig tagit satsen i munnen, har hört så mycket och är rädd för att få kväljningar/spy.

4. Jag älskar att titta på lesbisk porr.

5. Jag har haft sex i en husvagn, på en balkong, i en äcklig dusch på en campingplats, i ett gästrum hemma hos killens moster - när vi var ditbjudna på femtioårsfest, i en kontorsstol, på ett bort, i en soffa, på golv, i badrum, på en busshållplats, och diverse sängar.

6. Jag älskar när killen är dominant och tar kontroll, självförtroende är sexigt.

2008-11-25 @ 17:29:35
Postat av: Amanda

1. jag hatar att ligga underst när man strular

2. jag älskar att ligga under när man har sex

3. jag har kysst en hel del tjejer

4. jag blev av med oskulden när jag var 18

5. jag äger en dildo

6. jag älskar att kolla på tjejporr

7. jag faller inte för snälla killar.

2008-11-27 @ 21:12:28
Postat av: Olivia

1. Jag blev av med oskulden när jag var 15.

2. Jag har haft sex i en säng, på bord, golvet, duschen, badkaret, skogen, på en gunga, skolan, i en sjö, i ett omklädningsrum, på ett hotell rum, på ett hotellrum i duschen ...

3. Jag älskar att killen tar kontroll och tvingar mig att göra saker.

4. Jag älskar att bli tagen bakifrån i fittan och samtidgt bli pullad i analen.

5. Jag älskar att suga av killen just efter att han har haft kuken i min fitta, så att jag får smaka fittsaften.

6. Jag fantiserar om gruppsex, med en tjej som jag får slicka, med en kille som slickar mig och kille som knullar mig. Hårt.

2008-11-29 @ 22:14:07
Postat av: tjej

1. jag är 16 och blev av med oskulden när jag var 14

2. jag har haft sex i sängen, duschen, skolans soffor, toan, bil, golvet och köksbordet.

3. jag har svalt sperma många sånger och jag älskar det

4. har haft sex med en 17 åring när jag var 14.

5. har kommit 6 gånger under ett samlag.

6. Gillar doggy mest

2009-03-17 @ 21:19:16
Postat av: Anonym

1) Jag har haft analsex. Jag gjorde det i duschen första gången och vi använde inte ens glidmedel. Trots det var det skönt. Jag blev jävligt förvånad då min kille övertalade mig till det. Jag var nervös för sugeffekten och jag tände inte på det innan, men han var så tänd på det att jag gick med på att prova. Det skadar ju aldrig. Glad att jag gjorde det!

2) Min favoritställning är när mina ben är placerade på hans axlar och han lutar lite framåt och kan stöta lååångt in.

3) Jag blir galet kåt när han får lov att trycka bort mitt huvud för att inte komma för tidigt när jag suger av honom.

4) Jag blev av med oskulden när jag var 16.

5) Förutom i sängen har jag haft sex i soffan, duschen, på toaletten och golvet.

6) Jag har svalt sperma och jag skulle lätt kunna göra det igen.

2011-12-13 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0