Även om man driver en sexblogg har man svackor

Antingen är det så att man blir svinkåt då man inte haft sex på ett tag, eller så blir det precis alldeles tvärtom, man liksom vänjer sig! Jag har nu vant mig och jag vet att även om jag hade varit sugen så hade jag inte varit det tillräckligt mycket för att orka ta tag i det, eller kanske rättare sagt - den. Det för att jag har vant mig helt enkelt, är det inte så himla tråkigt att det blir så?

Jag borde nog kolla igenom kategorin Tips & råd för att påminna mig om allt snuskigt man kan göra och sedan ta tag i detta imorgon, såhär kan det ju inte gå till. Jag vill inte ge upp mitt sexliv redan innan jag ens hunnit fylla 25, jag är ju fortfarande ung. Det ska vara hett, svettigt och porrigt eller mjukt, romantiskt och kärleksfullt, eller allt på en och samma gång. Inte ska jag väll acceptera att min kropp för tillfället nöjer sig med att leva utan att få kuk och en massa orgasmer, nejnej, någon måtta får det vara, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, kör hårt tjejen :). Och uppdatera mer! Du är så mycket smartare än den där metro-knulla-bloggen!

2008-11-08 @ 06:36:06
Postat av: Eden

Tack så mycket. Ja jag försöker uppdatera så mycket det går men ibland är det lite svårt att komma på vad man ska skriva om :)

2008-11-08 @ 15:46:55
Postat av: My - miljöbloggen

haha gillar din blogg som fan. annorlunda, inspirerade och rakt på sak liksom. bra att det finns tips till oss sexuellt aktiva att hitta på en blogg, brukar ju bara stå i en massa tidningar annars?

2008-11-09 @ 19:30:57
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0