En sexdröm

Han kom till mig, knackade på dörren och stod där med en välbekant blick (allt var sjukt verkligt och mycket som man känner igen irl). Jag visste precis vad han ville, men tänkte leka svår så jag öppnade bara, kollade tillbaka och vände mig om och gick in i köket. Han följde efter. Jag ställde mig vid diskbänken och började leka med linnet jag hade på mig, tog av mig det men lät bh:n vara kvar, han kom och ställde sig bakom mig, kysste mig runt om halsen, höll om mig runt midjan och tvingade fram ett stön från mig. Han knäppte upp mina byxor och tog i ett svep av mig dom, jag glömde tanken på att leka svår eftersom att jag visste hur nöjd den här killen kunde göra mig.. Jag vände mig om och vi kysste varandra med mycket tunga, han lyfte upp mig över bänken i köket medan han fortsatte kyssa mig, sen tog han in 2 fingrar och började reta mig som en galning..

Jag gjorde ingenting för honom (dvs inga avsugningar, inget runk, jag tog bara emot). Han tog tag om mitt hår, drog det bakåt då även mitt huvud drogs bakåt. Sedan kysste han mig över hela halsen och fortsatte neråt.. Han började slicka mig, länge, ända tills jag fick orgasm.. Vi slutade inte där utan fortsatte till mitt rum, vi la oss i sängen och där tog han på en gång in sin kuk i mig och knullade mig till ännu en orgasm och gjorde sig själv nöjd till slut genom att själv få komma.


/ Anonym

Kommentarer
Postat av: G

Hej hej! Nu är det äntligen dax för en GRATIS design utlottning, kika in på http://babbidesign.blogg.se och kika om designen passar just dig! Välkommen.

2008-11-04 @ 01:11:51
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0