Ny design kanske..

När jag sitter här och läser igenom några inlägg och era kommentarer så inser jag att jag är lite trött på den rosa skrikiga färgen här faktiskt. Det var jag själv som valde den från början, precis som med bilderna, men nu är jag redo för något nytt känns det som. Jag vet inte om det är någon av er som kanske är intresserad av att fixa och trixa med den, eller om jag ska kontaka en av de många tjejerna som man dagligen ser gör hur fina designer som helst.

Mimmi som gjorde den här är bortrest, så kanske att jag i så fall kontaktar någon annan.. Jag får tänkte lite på saken och under tiden får ni gärna komma med tips och idéer även om jag själv också har en hel del faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Skulle vara både snyggt (& praktiskt) om du hade ungefär som du har nu, med bilder i headern, men att man via bilderna kunde klicka sig vidare till ngra utav kategorierna.



Måste säga att du har en kul blogg, keep up the good work!

2008-11-13 @ 23:40:55
URL: http://ilky.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, jag älskaaaaaaaaar din blogg!



Kan du inte ge tips om olika ställningar och förklara dom :)



//Emelie

2008-11-14 @ 22:22:49
Postat av: Mmm

kanske nån mer "könsneutral" i färgen,, så killar lockas till att delta mer i inlägg o så?

2008-11-14 @ 22:46:11
Postat av: Hanna

svart, grått, vitt och rött tema. tänk elegans, erotik (spets?) det är lite hur jag tänker^^

2008-11-15 @ 20:37:34
Postat av: Anonym

blodröd tkr ja nästan.. bakgrun = blodröd. Rubriker o så oxå.. och resten av texten är svart.. typ..

2008-11-16 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0