Pill och slick är ju egentligen inte "bara så bara", men är det bara det ni gör?

Det verkar vara många som är intresserade av hur tjejer gör det när de gör det tillsammans. Jag själv är också sjukt nyfiken faktiskt. Så är det någon av er som har gjort det som vill berätta om hur det gick till så snälla gör det. Stilla vår enorma nyfikenhet!

Se det som något kul, skriv det som en sexnovell och se sedan allas respons i form av kommentarer. Återigen, stilla vår nyfikenhet. Vi vill verkligen veta.

Kommentarer
Postat av: louice,

Jag kan inte direkt skriva någon sexnovell men jag har haft sex med en tjej två gånger och då har det bara varit pill och slick så jag kan inte komma med så mycket nytt där faktiskt. Men jag hade kunnat tänka mig och göra mer, som att använda leksaker och annat trevligt. ;)

2008-11-24 @ 21:45:24
Postat av: M

Man kan ju göra så mycket olika, variera sig på 1000 olika sätt precis som kille-tjej-sex.

Slicka, pilla, dildo, strap-on osv.



Orkar dock inte skriva någon sexnovell. XP

2008-11-24 @ 21:58:17
URL: http://www.eastofme.blogspot.com
Postat av: Mmm

jag kan delge massor,, dock i ett mejl till eden så får hon publicera sedan. (Jag vill vara anonym eden ^^)

2008-11-24 @ 22:27:12
Postat av: Mmm

jag kan delge massor,, dock i ett mejl till eden så får hon publicera sedan. (Jag vill vara anonym eden ^^)

2008-11-24 @ 22:32:57
Postat av: Eden

Mmm: Jag lovar att du ska förbli anonym om du skickar in ett mejl till mig. Ska bli kul att läsa! :)

2008-11-24 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0