Pinsam sexupplevelse från anonym

Detta hände mig och min pojkvän för kanske ett år sedan (vi har varit tillsammmans i snart 4 år). Jag kommer hem till hans mamma och hennes man och vi går in på rummet vi ska sova i. (Innan vi kommer in så har hennes man varit där och försökt fixa tv med parabolen mm). Vi sätter oss på sängen och pussas och busar. Helt plötsligt sätter han sig på golvet och trycker sitt huvud mellan benen på mig (vi hade kläder på oss) och när man är på bushumör så kittlas det ju en del där nere. Jag är hur kittlig som helst och sätter mina händer för att trycka bort han huvud och säger: "Men X sluta, hahahahaha, sluta, hahaha" jag lutar mig bakåt i sängen så jag ligger på rygg för att det kittlar så mycket.. Helt plötsligt hör vi någon som harklar sig och säger: "khm, nemen sluta nu!". Jag & X sätter oss upp, jag illröd i ansiktet av pinsamhet och jag går ut ur rummet, utan ett jävla ord och låser in mig på toan där jag stannar i 30 minuter. Min pojkvän knackar på lite då och då, men jag vägrar att öppna.

Det var svårt att se honom i ögonen efter det, hans mammas man alltså. Åh, så hemskt!

/ Anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0