Att drömma om sex

Man kan inte få en bättre start på dagen än genom att vakna upp ur en sexdröm, en riktigt het sexdröm då man gör allt det där man ibland funderar över att testa. Jag älskar att vara i det tillståndet då det känns som om man delvis sover och delvis är vaken, då allt känns så himla verkligt. Man känner hur kåt man är, man känner varenda rörelse och varenda smekning, som om det vore på riktigt.

Man känner till och med känslan som kommer en stund innan man är påväg att få orgasm. Det värsta är om man vaknar eller blir väckt då, för annars vet man att man hade fått den dära gratis-orgasmen utan att egentligen behöva göra nånting mer än att fortsätta drömma och det sköter ju i princip sig själv!

Jag har många gånger kommit i mina drömmar, men aldrig så att jag vaknat upp av att det faktiskt även hänt på riktigt, vilket jag vet kan hända. Jag undrar om jag kommer få vara med om det nångång, det hade varit kul. Eller, skönt är väll egentligen det rätta ordet..

Hur ofta har ni sexdrömmar?
Berätta om den hetaste ni kan komma ihåg så publicerar jag den i bloggen.


Kommentarer
Postat av: Tusensanningar

För några nätter sen hade jag min första sexdröm. Om det nu räknas som sex eftersom det var jag och en dildo, men iallafall... Det var skönare i drömmen än någon gång i verkligheten, helt knäppt men mysigt:)

2008-10-27 @ 23:31:07
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: Anonym

oooj, den hetaste.. Jag har haft många typ..



Men det började med att jag var på en fest hos den killen jag tycker om. (asså tkr om honom på riktigt), och så typ blev det lite sesådär mycket drickande.. inte så jätte myckket.. men myckt dans osv.. inget viktigt.. men så går jag in i hans sovrum för att ringa ett sammtal.. då han kommer in..

Han trycker upp mig mot vägggen och börjar kyssa mig, sensuellt smeker han mina bröst. Han lyfter upp mig och fortsätter. Sedan lägger han oss i sängen och det fortsätter där. Han är sensuellt och doftar gott hela han. Vi håller på en stund, och sedan "gosar" vi. och Börjar om igen.. Vi kunde inte få nog.



Tyyyp,.. det e svårt o förklara.. men det var jävligt hett, för han var så heet och sexig!

2008-10-27 @ 23:32:20
Postat av: Eden

Låter hett :)

2008-10-28 @ 00:25:51
Postat av: - - - -

jag drömde om mitt ex,.

vi hade väl typ gjort slut nån vecka innan då jag drömde den här drömmen..



tillbaka till drömmen:

han kom till mig, knackade bara på dörren och stog där med en välbekant blick (allt var sjukt verkligt och mycket som man känner igen från irl)

jag visste precis vad han ville, men tänkte leka svår så jag öppnade bara, kollade tillbaka och vände mig om och gick in i köket.

han följde efter,

jag ställde mig vid diskbänken och började leka med linnet jag hade på mig, tog av mig det och lät bh:n vara kvar,

han kom och stälde sig bakom mig, kysste mig runt om halsen, höll om mig runt midjan och tvingade fram ett stön från mig.

han knäppte upp mina byxor och tog i ett svep av mig dom,

jag glömde tanken på att leka svår, eftersom att jag visste hur nöjd den här killen kunde göra mig..

jag vände mig om, och vi kysste varandra med mycket tunga,. han lyfte upp mig över bänken i köket, medans han fortsatte kyssa mig.

sen tog han in 2 fingrar, började reta mig som en galning....



ni vet sådär så man bara vill ha mer, NU...

faktiskt så gjorde jag inte ett shit för honom, (dvs inga avsugningar, inget runk.. jag tog bara emot)

han tog tag om mitt hår, drog det bakåt och även mitt huvud drogs bakåt,

sen kysste han mig över hela halsen och fortsatte neråt ...

han började slicka mig, länge.. ända tils jag fick en orgasm..

(allt var så sjukt verkligt !!!)

vi slutade där och fortsatte till mitt rum,

vi la oss i sängen och där tog han på en gång in sin kuk i mig..

han knullade mig till ännu en orgasm och gjorde sig själv nöjd till slut genom att själv få komma...



alltså, drömmen var ju mycket mer än så, men blir för mycket att skriva..

men det jag vaknade av var ett par våta trosor och handen vid pussyn ...



kan ju säga att den där drömmen å orgasmen jag tror jag fick på riktigt? var bättre än vissa killar jag haft sex med. det är sjukt häftigt att komma i en dröm.. !! ;D



det som var pinsamt är att jag hade somnat till i mitt rum sådär mitt på dagen när jag drömde de här,

å att jag inte var själv hemma ( + att dörren var öppen till mitt rum) å jag har ingen aning om jag stönat i sömnen? eller om nån typ råkat sett att min hand var vid fittan? ;D hahah,



2008-10-28 @ 00:27:50
Postat av: Anonym

åh, jag hade en sexdröm inatt, men kommer inte ihåg så mkt att jag kan berätta om den. men det var med killen jag gillar och har på G med! :D

2008-10-28 @ 07:40:56
Postat av: malin

drömmer rätt ofta om min pojke.. men det är aldrig nå sånt där "romansex" som man läser.. mest verklighetstroget och mysigt.. känner mig mest kär när jag vaknar! (:

2008-10-29 @ 09:09:36
Postat av: J

Jag har alltid sexdrömmar, ofta flera gånger i veckan. Men den här drömmen som jag hade för några veckor sen är nog den som gjort mig kåtast då jag länge varit nyfiken på att ha sex med en annan tjej.



Jag var på en fest med en massa olika människor. Där träffade jag en tjej som jag kände mig attraherad av. Hon var väldigt kvinnlig och vacker och vi stod och pratade ganska länge. Vi pratade om högklackade skor, och dom skor hon hade på sig som var väldigt snygga. Sen gick hon in i ett annat rum, som var som ett vardagsrum. Det var ingen där och hon gick fram till en bardisk eller något liknande och blandade en drink samtidigt som hon pratade med mig. Hon var väldigt flörtig och jag märkte att hon stötte på mig, vilket jag inte hade något emot. Sen satte hon sig i en fotölj och jag satte mig nedanför henne. Jag kände för att kyssa henne men visste inte hur hon skulle reagera. Plötsligt insåg jag att det var en dröm och tänkte att då är det ju skitsamma om hon blir sur. Då började jag kyssa henne och hon besvarade genast kyssarna. Vi började smeka varandra och jag kände hur gärna jag ville ha henne. Vi visste inte vart vi skulle vara, eftersom det kunde komma dit någon och det var folk i alla andra rum så vi gick in i badrummet för att duscha tillsammans. Jag klädde av henne och därefter klädde hon av mig. Vi smekte och kysste varandra och gick in i duschen. Tyvärr vaknade jag precis då så det hann egentligen inte hända något, men jag har aldrig blivit så kåt av en dröm som jag blev av den.

2008-11-09 @ 00:26:27
Postat av: Friskytten

Förmodligen har man fler sexdrömmar än man minns. De man kommer ihåg är de man vaknar ur och då vaknar i alla fall jag innan orgasmen. Förbannade väckarklocka som inte tar någon hänsyn! Men jag undrar om man verkligen får orgasm i alla fall. För oss män är det ju ganska uppenbart om man får utlösning i alla fall. Och trots att det står i alla sexupplysningsböcker att män kan få utlösning i sömnen har det aldrig hänt mig.

2008-11-09 @ 11:31:44
URL: http://friskytten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0