Det gäller bara att inte pressa fram det, då kommer det

Först och främst måste jag tacka för era kommentarer gällande inlägget här under. När jag skrev det trodde jag nämligen att jag skulle få kommentarer som "var det bara det?" eller "trodde du skulle skriva något mer intressant" eller något liknande, men jag tycker det är jättekul att ni faktiskt blev glada för min skull, vilket det i alla fall känns som om ni blev. Ni förstår hur viktigt det här med orgasm är och det är så mina läsare ska vara!

Jag och pojkvännen har jobbat lite med det här nu i dagarna, för att se om det går med honom med, vilket det självklart ska göra, eller hur?

Igår trodde jag att det skulle gå men så dök den där tanken upp igen "kom då, kom då!" och så sabbar det allt. Det var samma sak i början av vårt förhållande då jag trodde att jag inte kunda få orgasm alls, eftersom jag inte fick det när vi hade sex. Jag liksom pressade mig själv och tänkte hela tiden "kom då för helvete, få orgasm!" vilket självklart leder till det motsatta. Som tur är så har jag inga problem med orgasm under själva sexet längre, eller, det skulle i så fall vara att jag kommer för fort men då är det ju i och för sig bara till att jobba på den andra, tjedje och så vidare, haha.

Faktum är att när jag tänker på att han säger till mig att jag inte får komma, det är då jag blir som kåtast och det är då jag lättast kommer. Knepigt det där!

Hur gör ni för att lättast komma?
Tänker ni på något speciellt, något han eller du säger, eller är det en viss ställning som behövs?

Kommentarer
Postat av: michaela

jag tänker på snuskiga scener ur porrfilmer och låtsas att jag är tjejen som får alla härliga kukar omkring mig.



men även att nån står o filmar i rummet, försöker få till bra vinklar o sånt.



eller så försöker jag föreställa mig hur det ser ut när killen mins kuk åker in o ut i mig,, försöker se det framför mig

2008-10-05 @ 19:38:17
Postat av: Anonym

Att veta att han njuter, speciellt om han är nära orgasm, är något som kan få mig att komma hur snabbt som helst. Att spänna slidmusklerna så hårt och mycket jag bara kan och veta att det ger lika mycket till honom som till mig, att verkligen leva sig in i sexet och, som Michaela skrev, tänka mig hur det ser ut "utifrån" samt tänka mig hur skönt det är för oss båda. Orgasm.

2008-10-05 @ 19:58:47
Postat av: Amanda

Jag brukar tänka på hur skönt det är för killen. Jag blir kåt när han är kåt och nära en orgasm.

2008-10-05 @ 21:01:51
URL: http://bjur.blogg.se/
Postat av: Malin

jag har aldrig lyckats få en orgasm under samlag.. Vilket är jätte tråkigt!

2008-10-06 @ 11:16:42
Postat av: Thomas Tjäder

Intressant detta här att få en inblick hur flera tänker/tänder...



Jag har haft olika "öden" elelr vad man kan kalla det för.. Har haft tjejer som direkt kommer o även tyvärr ( för dem). som aldrig kommer.. O nånstans så har jag, som kille, tänkt.. "va f*n.. nåt fel på mig? hur ska jag göra nu?.. längre förspel?, mer oralt?.. osv". Men det har visat sig och jag har förstått att det inte var min prestation det var fel på. Jag kan hoppa på detta med att ju kåtare partnern är, desto kåtare blir jag med..



ok. ja. nu kanske du bara ville ha tjejers åsiket.. men . va faan. sorry =)



Mvh

Thomas

2008-10-06 @ 12:19:57
URL: http://gnorfy.blogg.se/
Postat av: m

Det hände en gång här nyligen. Och gud vad nöjd jag var. Tror det berodde på ställningen (missionären = gnugg gnugg) men även på att jag inte alls tänkte på att känna efter hur det egentligen kändes just då. Tror man tänker på det för mycket så det blir en prestationsångest. Har inga som helst problem med att komma på egen hand, så jag tror det ligger mycket i att våga lita på sig själv tillsammans med sin partner och framförallt att slappna av. Vet att jag även har svårt med orgasmer då han är och leker med sin mun eller med fingrarna, så det är mycket huvudet för min del tror jag :)

2008-10-06 @ 14:58:33
Postat av: Saraa

Lite mer heta och roliga bilder hade inte vart fel!

Kul sida förövrigt!

:-)

2008-10-06 @ 16:17:58
Postat av: Erica

Jag blir så sjukt kåt och har lätt för att komma när jag vet att han njuter och säger att han är nära att komma och så :) De är så sjukt hett för då vet jag ju att han har de skönt samtidigt som jag har de :) och när han säger att han är nära, så är de precis som att mitt huvud skickar signaler ner för att jag ska få orgasm så att jag inte "missar" den ;)

2008-10-06 @ 18:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0