En kommentar angående det här med oralsex

Jag har svårt för det av en anledning som egentligen är himla dum. Jag känner mig väldigt självsäker i min egen sexualitet och allt sådant nu för tiden. Bortsett från just den delen. Jag har alltid undvikit det (visst har jag väl haft ett par kukar i munnen men aldrig någon riktig avsugning med avslut och så..) Anledningen är att första gången jag skulle suga av en kille, min dåvarande pojkvän, så knäcktes mitt självförtroende rejält. Försökte vara självsäker och titta upp på killen under tiden. Han tittade ner på mig - och började skratta!! Självklart ser man lite skum ut när man har en stor grej i munnen, och han hade heller aldrig blivit avsugen förut, men fy vad knäckt jag blev.. Så sårad.

/ Anonym

Jag förstår att det har varit en knäckande känsla, att killen man suger av skrattar åt en, fy! Att man sen undviker saker i sängen som man har dåliga erfarenheter av tror jag är väldigt vanligt, om man inte är i ett seriöst förhållande där man känner sig hundra procent trygg tillsammans med sin partner. Då kan man ju både skratta åt saker för att sedan försöka göra det bättre, vad det nu än är.

Men jag tycker inte man ska lägga för stor vikt på sådana saker, det händer alla nångång att vi skäms över vissa saker vi gjort och inte kan sluta tänka på vad man hade kunnat göra för att förhindra det. Ingen är ensam om det och det vi tillsammans kan göra för att undvika dessa situationer är att fortsätta med de sakerna var och en har som ett pinsamt, sårande eller knäckt bagage. Vad ska vi annars göra för att bli bättre?

Är det däremot så att man har tyckt att något varit obehagligt eller äckligt så ska man ju självklart inte behöva göra om det. Men är det "bara så" att ens ego knäcktes och vi är beredda att erkänna det så är vi jäklar i det starka nog att bygga upp det igen. Det är ju inte hela världen, det är bara sex, have fun with it!

"Ta tjuren vid hornen!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag klarade att få tillbaka mitt självförtroende pga min nuvarande pojkvän :)

2008-10-28 @ 19:02:55
Postat av: m

Hojj, ja det är ju inte direkt ett skratt man vill höra, eller andra hånande kommentarer när man gör någt sexuellt. Visst, det är ju bra att man får tips hur man kan göra det bättre, men det vill man ju höra på ett bra sätt :P



jag känner mig lite osäker när jag har två ögon som iakktar mig när jag suger. kanske är en sak som kommer med tiden. känns ju definitivt lättare nu än i början :)

2008-10-28 @ 19:23:59
Postat av: en blogg om sex

Jag var inte den som gillade att suga av så himla mycket. Men sen hade jag en kille som hela tiden sa att jag var så himla bra och att det var det skönaste han varit med om. Då blev det en helt annan grej. Då gillade jag att suga av honom och försökte hela tiden övervinna mig själv.

2008-10-28 @ 20:08:23
URL: http://enbloggomsex.blogg.se/
Postat av: malin

aj.. skrattad åt är Inte roligt.. men att suga är inte så himla viktigt, så vill man inte-strunta i det! men vill man ska man nog vänta på rätt kille nästa gång.. någon man varit tillsammans med länge så man kanske kan berätta vad som hänt, vara helt öppen och ärlig alltså! viktigast det.. sex är mest roligt när man känner sig helt bekväm med det!

2008-10-29 @ 09:12:22
Postat av: tess

Nog för att man kanske ser lite rolig ut men i sängen är det enda stället man inte ska skratta åt varandra utan med varandra för att i sängen blottar man den största delen av sig själv. Man blottar sin nakna kropp för någon annan att se och oftast sina innersta tankar och känslor. Dem flesta killar tycker om bli avsugna och jag hoppas inte att hon fastnar pga hennes ex. Han var förmodligen inte mogen nog till att få en sådan möjlighet för att jag har aldrig varit med om att någon skrattat. Oftast är man helt uppe i varandra och det räcker.

2008-10-30 @ 10:03:12
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0