Varför inte ge honom ett pärl"armband"?


Först kommer han se lite förvirrad ut när du ger honom vad han tror är ett pärlarmband, men efter en stund när han förstått vad det är till för kommer han att älska det, tro mig.
Jag menar såklart inte det vanliga pärlarmbandet, jag menar det som är till för snoppen, det jag ännu inte riktigt vet vad jag ska kalla det för..

Det enda som behövs är ett gummiband, pärlor och en sax för att göra ett, eller hur många man nu vill. Mitt tips att göra 3-4 stycken då det både blir lättare för dig och skönare för honom när den väl används. Dessa binder du sedan ihop med en liten bit gummiband.

När det senare är dax för förspel kan du låtsas att det är ett vanligt armband, men som du efter ett tag trär över kuken och låter pärlorna rulla upp och ner i samma takt som du runkar av honom.

Helt klart en positiv överraskning för honom och var beredd på att behöva pausa lite då och då så att han inte kommer alltför snabbt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar de verkligen de?????

2008-10-09 @ 21:58:38
Postat av: a.k

Coolt!

Rolig idé! ^^

2008-10-09 @ 23:12:12
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: michaela

haha, min kille skulle dö

2008-10-10 @ 13:10:16
Postat av: Eden

Haha, do it and report back :)

2008-10-10 @ 15:12:32
Postat av: Yvonne

hihi

2008-10-10 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0