Onanist, javisst

Jag läser kommentarerna till förra inlägget och blir lite förvånad över att det verkar finnas ganska många tjejer som onanerar så ofta som ni berättar. Antagligen är det för att jag själv aldrig riktigt fastnat för det då de gångerna det varit "bra" eller till och med "riktigt bra" inte är så ofta. Ni vet väll dessutom att jag genom att onanera endast lyckats komma en enda gång, så det säger väll kanske en del. Varför lägga ner tid och energi på något utan ett ordentligt avslut? tänker jag. Ha ha.

Bild saknas

Jag provade ju dessutom sexleksaken Slim line för några dagar sedan och trodde att skulle vara en väldigt speciell känsla av att ha något vibrerande inuti sig, men det visade sig inte alls vara så speciellt. Antar att det är annorlunda med en dildo där liksom hela "grejen" vibrerar till skillnad från denna där bara själva toppen vibrerade. Kanske också att materialt spelar roll, den här var i jellymaterial vilket gjorde att det inte var så lätt att få in den faktiskt. Viktigt att veta är ju dock att jag inte använde mig av något glidmedel vilket jag tror kan göra stor skillnad, eller ja, det kan jag ju nästan garantera!

Är ni själva sugna på att köpa hem någon sexleksak så hittar ni en bra sida under mina länkar. Detta är inget jag skriver för att jag får hemskickat varor då och då, utan för att där finns allt och dessutom till bra priser!


Kommentarer
Postat av: mammatezzan

jag svarade aldrig i förra inlägget, läste bara och var såå trött. Så jag svarar nu, jag onanerar väldigt olika, ibland kan det bli en gång i veckan och ibland alla dagar i veckan.



Jag e en ensamstående mamma med 2 barn under 4, dom har precis fyllt 1 och 3. Jag har ingen karl vid min sida och att dra hem en kk är inget alternativ för mig då jag alltid ser till barnens bästa. Dom ska inte behöva se okända män i mammas sovrum. Nope så det är onani när lusten faller på tills väntan efter Mr Right har tagit slut :)

2009-04-06 @ 07:46:00
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

jag svarade aldrig i förra inlägget, läste bara och var såå trött. Så jag svarar nu, jag onanerar väldigt olika, ibland kan det bli en gång i veckan och ibland alla dagar i veckan.



Jag e en ensamstående mamma med 2 barn under 4, dom har precis fyllt 1 och 3. Jag har ingen karl vid min sida och att dra hem en kk är inget alternativ för mig då jag alltid ser till barnens bästa. Dom ska inte behöva se okända män i mammas sovrum. Nope så det är onani när lusten faller på tills väntan efter Mr Right har tagit slut :)

2009-04-06 @ 07:46:47
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0