Hur är det att förlora oskulden?

Kan inte du skriva om hur det är att förlora oskulden? och kan killen märka att tjejen är oskuld alltså när han ska "in med den"?

/ Jennifer


På frågan om hur det är att förlora oskulden kan jag bara svara för mig själv eftersom det skiljer sig en del från person till person. För mig var det inte direkt en skön upplevelse och jag njöt därför inte av det ett enda dugg och som pricken över i:et blödde det en hel del. Efteråt tänkte jag mest att "jaha, då var det gjort", mer än så var det nämligen inte. Tog ett tag innan jag verkligen kunde njuta och känna mig bekväm med att ha sex.

Eftersom att alla inte blöder så tror jag inte att en kille alltid kan märka om en tjej är oskuld då fittan ju faktiskt "anpassar" sig efter kukens storlek oavsett hur många snoppar den haft (eller inte haft) i sig tidigare. Det där omogna och töntiga killar kan säga om att tjejer som haft sex med många är "stora" och "slappa" där nere stämmer alltså inte alls. Nu är jag ju inte kille själv, men jag tror inte det är någon skillnad på att ha sex med en oskuld och med en som inte är det när det kommer till känslan när man "stoppar in den". Ni manliga läsare får dock rätta mig om jag har fel!

Men, om du är oskuld så är det bättre att säga som det är så att han vet om det och därför kan ta det lite försiktigare än vad han annars kanske hade gjort. Det blir bättre för er båda! Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett ex till mig trodde att jag ljög när jag sa att jag var oskuld bara för att jag inte blödde första gången vi låg med varandra.

2009-04-22 @ 20:43:52
Postat av: sara

så var det för mig med. gjorde verkligen ont och blödde jätte mycket! det var som att pissa blod ;o

2009-04-22 @ 21:40:49
Postat av: Sanne

Jag blödde ingenting! Det gjorde inte ont, men det är klart, skönt är det väl aldrig första gången...

2009-04-22 @ 22:01:13
Postat av: Brutala Bloggen - även den vackraste tjejen skiter

jag förlorade min oskuld med min första tjej och det gjorde lite ont o så , men jag blödde inget och hon märkte heller inget.

2009-04-22 @ 22:01:39
URL: http://brutalabloggen.blogg.se/
Postat av: Ellis

Jag blödde inte alls när jag blev av med oskulden och det gjorde bara ont i de första 10 minuterna ungefär, andra gången däremot gjorde det så ont att jag fick avbryta mitt i.

Så här i efterhand har jag dock blött ibland, 3e killen jag hade sex med och de två senaste pojkvännerna har fått mig att blöda vissa gånger, ingen aning varför dock... O.o'

2009-04-23 @ 11:14:07
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag njöt verkligen INTE första gången, inte gångerna efter det heller. jag blödde inte men det känndes som att få in en tennisboll rakt upp i fittan! det är nu på senaste tiden jag tycker det har blivit skönt.

när jag va oskuld va jag mycket trångare, då kunde jag tycka att det gjorde ont att bli pullad med två fingrar men nu har jag blivit utöjd.

2009-04-23 @ 15:07:33
Postat av: malin

nu känner jag mig lite unik. första gången jag hade sex gick riktigt bra. Det gjorde ont i början, när den skulle in, men efter en kort stund blev jag våtare och våtare och vi hade faktiskt sex i 2h. Det var min första gång, och jag klagar absolut inte. Vi var båda 15åringa oskulder och det gick galant. Bättre kunde det inte gått. Jag njöt verkligen. Det gjorde lite ont dagen efter, men inte mer med det. Jag ska nog tillägga att vi var bra vänner och kunde verkligen kommunicera med varandra, vilket jag tror gjorde att vi kunde slappna av väldigt mycket, både psykiskt och fysiskt Så ett plus är att bli av med oskulden med någon man känner sig trygg med. Vi är än idag mycket bra vänner.

2009-04-23 @ 23:49:28
Postat av: s

nog kan killar märka om man är oskuld eller inte. min pojkvän berättade (casual conversation...) att jag var mycket trängre då än vad jag är nu :p

2009-04-24 @ 01:16:09
Postat av: jennifer

tack så mycket för svaret ! :)

2009-04-25 @ 20:11:53
Postat av: Erica

En kille kan faktiskt inte alls veta om man är av med oskulden eller inte, visst att de kanske kan känna att man känns mer eller mindre trång men man har faktiskt fitt muskler som man kan träna upp och det är därför helt omöjligt för killen att veta.

2009-04-29 @ 23:05:17
Postat av: Kommunisthora

Såvitt jag vet är man bra mycket trängre om man är oskuld :O

2009-05-17 @ 02:15:14
URL: http://kahrein.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag tror nog killarna känner om man e oskuld, samma sak om man inte haft sex på väldigt länge för då är man trängre. Men fittan blir absolut inte "slapp" och "stor" av mkt sex! Vet ex att jag e ganska trång och jag har haft jäkligt mkt sex sen jag förlorade oskulden för 8 år sedan.

2009-05-18 @ 22:42:30
Postat av: lena

Hej....

Bara killar utan erfarenhet som inte märker någonting men andra som har erfarenhet märker det direkt ....



ljög inte för din kille/vänner så att dem ska lita på er för framtiden



lycka till önskar jag till alla tjejer som har tappat oskulden .....

2012-01-10 @ 18:00:48
Postat av: Anonym

http://www.locateabuckettruck.com/about-us/

2013-02-06 @ 06:40:56
URL: http://www.locateabuckettruck.com%0D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0