Ibland är en orgasm det enda man behöver

"Får jag låna din snopp" - viskar jag i örat på min sovande pojkvän. Han vrider på sig och något ljud kommer från hans mun. "Bara om det är helt okej alltså", fortsätter jag och tar av mig mina trosor. Han ger ifrån sig ytterliggare ett ljud och jag tolkar det som ett "ja" då jag samtidigt känner hans hand på min fitta.

Jag har legat vaken ensam i säkert en halvtimme men äntligen får jag det behöver för att kunna slappna av. En orgasm.

Efter det ligger vi vakna i säkert en halvtimme till och pratar om lite allt möjligt och skrattar åt ordvalet "låna". Sedan somnar vi tätt intill varandra hållandes i hand. Underbart.


Kommentarer
Postat av: m

påminner på sätt och vis när jag och pojkvännen häromkvällen hade lagt oss. jag småsugen sittande på honom, suktande.. efter ett tag säger han "hoppa på om du vill, men då är det du som sköter det också" :P och så bar det av. fast han kunde såklart inte låta bli att beblanda sig i det hela trots allt :D

2009-02-05 @ 01:29:25
Postat av: Eden

"fast han kunde såklart inte låta bli att beblanda sig i det hela trots allt :D" Haha, nej, de säger oftast en sak men så blir det något annat, men i de rätta tilfällena är det ju faktiskt bara positivt ;)

2009-02-05 @ 02:30:44
Postat av: Petronella

Åh, måste prova med precis det där ordvalet nån dag.. :) Det borde ju vara ganska effektivt på morgonen! :)

2009-02-06 @ 16:07:30
URL: http://tandpetan.blogspot.com
Postat av: Dragana

Haha, så kan man väl också göra!

2009-02-08 @ 23:57:13
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0