"Plötsligt hör jag hur något vibrerar och jag kommer ihåg presenten jag fick för en stund sen"

Det är tidig fredagskväll och vi hjälps åt att med att få undan tallrikar, glas och bestick osv efter middagen vi precis ätit. Utan någon egentlig anledning har han hela veckan insisterat på att få laga mat och fixa och dona med allting själv just idag och eftersom att det inte händer speciellt ofta har jag bara njutit av det och tagit det lugnt.


När vi är klara säger han åt mig att gå in i sovrummet där han ber mig lägga mig på sängen medan han släcker spotlightsen i taket och tänder ljus och sätter på lite svag romantisk musik. Jag ler åt honom och han blinkar med ena ögat till mig, något jag berättade för honom under middagen att jag tycker om. Mitt leende blir ännu större. Han sätter sig bredvid mig i sängen och kysser mig samtidigt som han smeker mig över låret. Jag tar tag om hans bakhuvud och för det med mig när jag långsamt lägger huvudet på kudden. Plötsligt prasslar det till och jag förstår att han lagt något där under. Jag känner efter och får fram ett paket inslaget i rött papper med guldiga hjärtan och en stor rosett på. Han säger åt mig att öppna.


Utan att fråga varför han köpt en present till mig öppnar jag det och inser snabbt att det är den där vibrerande dildon som jag pratat om ett tag. Innan jag hinner säga något trycker han sina läppar mot mina.


Han säger åt mig att ta av mig kläderna och eftersom jag har förstått att kvällen inte kommer bli annat än het, het, het, åker dem av ganska så fort. Han klär också av sig, men behåller kalsongerna på ett tag till.

Han lägger sig över mig i mitten av sängen och kysser mig vid örat, på halsen och på nyckelbenen en lång stund. Han vet att detta är mina svaga punkter! Efter ett tag tar han fram våra väl använda handbojor och spänner fast mina händer vid sänggaveln. Detta helt utan motstånd eftersom jag bara längtar efter att få känna hans händer och fingrar över min nakna kropp som jag nu inte har någon som helst kontroll över.


Han börjar återigen kyssa mig på halsen och jag ger ifrån mig ett tyst stön. Jag är redan kåt. Han smeker mina axlar och armar samtidigt som han viskar något i mitt öra som jag inte riktigt uppfattar, men jag säger inget. Han fortsätter sina smekningar över mina bröst och min mage som han även kysser. Han smeker och kysser även mina lår och då och då kan jag känna hur nära han är min fitta med sin andning. Jag vet inte hur länge han håller på såhär, det enda jag kan tänka på är hur underbart det kommer kännas när han kysser min fitta och sen slickar den såsom bara han kan.


Plötsligt hör jag hur något vibrerar och jag kommer ihåg presenten jag fick för en stund sen. Jag ser hur han håller i dildon som han sakta, sakta för ner mot min våta fitta. Allt för att dra ut på den nu så extremt jobbiga tiden. Jag är så kåt och frustrerad att jag inte vet var jag ska bli av och jag tänker att det borde vara olagligt att göra någon såhär kåt utan möjligheten att få komma. Samtidigt njuter jag av varenda sekund han har mig i sin makt. Att veta att min njutning styrs helt utav den underbart sexiga mannen som delvis ligger bredvid mig och delvis över mig, är alldeles underbart.


Jag känner hur dildon närmar sig mig men är ändå helt oförberedd på den känslan som sköljer över mig när den når min fitta. Han cirkulerar runt min öppning med den och jag ger ifrån mig höga stön. Han håller på sådär en stund samtidigt som han då och då för upp den mot min klitoris. Jag har aldrig varit med om något liknande.

Han för in den i mig men precis när jag skriker att jag är påväg att komma drar han ut den för att snabbt knulla mig det hårdaste han kan vilket därmed ger mig mitt livs skönaste orgasm. Jag är helt slut, men samtidigt som han efter en stund lossar på handbojorna viskar jag i hans öra.. "Nu är det din tur".

/ E


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket!

2009-02-10 @ 21:48:57
URL: http://www.malinwallin.se
Postat av: Catrin

Mumma!

2009-02-10 @ 22:41:19
URL: http://xenobia.blogg.se/catrinsnyablogg
Postat av: mmalin

ojojoj, tänk om man hade en sån tur ;)

2009-02-13 @ 17:08:08
Postat av: Anonym

Det där var ju en riktig turn on ;D

2009-05-28 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0